Priority en Time Management

Priority management en time management zijn belangrijke onderdelen voor een succesvol functioneren. Hier vind je tips en technieken om sneller en slimmer te plannen, prioriteiten te stellen en de werkdruk beheersbaar te houden. Zo kan je productiever zijn zowel professioneel als privé.

Bekijk ook de opleiding Priority en Time management

    timemanagement-hacks.jpg

    5 Time Management hacks om je werk efficiënter te maken

    over Time management

    Het schrijven van dit artikel staat al maanden op de planning. Het had dus eigenlijk al veel eerder klaar moeten zijn. Zeker als ik één van onderstaande time...

    Lees meer

    PRIORITEITEN-stellen.jpg

    Prioriteitenmatrix: verhoog je productiviteit

    over Time management, prioriteiten stellen

    Om te bepalen of je die taak gaat uitstellen, delegeren of misschien wel dumpen kan je het model van Eisenhower gebruiken. Het Eisenhower-model, ook wel de...

    Lees meer

    multitasken.jpg

    Multitasken werkt niet. Met deze tips ben je productiever

    over Time management, multitasking

    Herken je dit? Je bent aan het bellen met een collega en plots komt er een dringende mail binnen. Voor je het weet, ben je de mail aan het beantwoorden tijdens het...

    Lees meer

    timemanagementtips.jpg

    5 time management tips voor thuis en op het werk

    over productief vergaderen, nee zeggen, prioriteiten stellen, tijd winnen, dealines, doelstellingen, multitasking

    Time Management gaat eigenlijk over het managen van jezelf. Je kunt tijd niet echt managen, want er zijn exact 24 uur in een dag, 60 minuten in een uur, 60 seconden in een...

    Lees meer