5 time management tips voor thuis en op het werk
over productief vergaderen, nee zeggen, prioriteiten stellen, tijd winnen, dealines, doelstellingen
Time Management gaat eigenlijk over het managen van jezelf. Je kunt tijd niet echt "managen", want er zijn exact 24 uur in een dag, 60 minuten in een uur, 60 seconden in een...
Productief thuiswerken: Tips
over Productiviteit, Thuiswerken
Thuiswerken biedt veel voordelen. Je bespaart jezelf een dagelijkse trip van en naar je werk en bovendien kun je thuis beter je werk-privébalans in evenwicht houden....
Time Management voor thuiswerkers
over Time management, Thuiswerken
De bel gaat, de kinderen lopen joelend door het huis, de wasmachine staat te zwieren en jij probeert je te concentreren op je mailbox aan de keukentafel. Herkenbaar tafereel?...
Doelen stellen met de SMART-methode
over Time management, uitstelgedrag, doelstellingen
Al te vaak stellen we doelen en grote taken uit, omdat we niet weten hoe we eraan moeten beginnen. Het lijkt een gigantische berg waar we over moeten en dus nemen we een...