Tevreden klanten

Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.

Hieronder vindt u de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag met u. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.

BedrijfGevolgde trainingScore
NEUHAUS NVMediatraining - Omgaan met de pers100%
Deutsche BankVerbindende Communicatie70%
Deutsche BankEfficiënt en productief vergaderen83%
Qmino BVAssertiviteitstraining - Assertief communiceren94%
Deutsche BankVerbindende Communicatie85%
BUILDWISE (CSTC)Time Management91%
FAGG - Federaal Agentschap voor Geneesmiddelen en GezondheidsproductenMediatraining - Omgaan met de pers100%
LechlerTime Management85%
BuildwiseMediatraining - Omgaan met de pers90%
Eutraco NVAssertiviteitstraining - Assertief communiceren100%
ASDT bvAssertiviteitstraining - Assertief communiceren100%
Deutsche BankEfficiënt en productief vergaderen90%
Politie AalstCoachend en Empathisch Leidinggeven92%
FluviusMediatraining - Omgaan met de pers100%
Politie AalstCoachend en Empathisch Leidinggeven85%
Deutsche BankEfficiënt en productief vergaderen95%
Politie AalstCoachend en Empathisch Leidinggeven100%
Deutsche BankVerbindende Communicatie90%
Deutsche BankEfficiënt en productief vergaderen91%
Deutsche BankVerbindende Communicatie88%

Wat onze klanten zeggen over onze opleidingenReferenties

Stemcoaching en uitspraaktechnieken

Ik was op zoek naar een manier om mijn stem beter te beheersen, vooral in stressvolle situaties. Tijdens de stemcoaching, kreeg ik concrete ademhalingsoefeningen en stemtechnieken aangereikt om bewuster met mijn stem om te gaan.

Vicky Monsieurs - Corporate Training Manager, Liberty Global International

Elevator Pitch

Ik wou leren op een professionele manier een boodschap krachtig overbrengen. Oefenen voor de camera was een beetje vreemd maar heeft me aangenaam verrast. Jezelf bezig zien en horen, van daar uit vertrekken om te kijken wat er beter kan. Ik heb me beter leren kennen door het camerawerk. Het is belangrijk dat je van in het begin een presentatie levendig houdt. Ik ga dit ook en alle andere tips toepassen voor mijn publiek. Ik heb super veel bijgeleerd.

Glen Christiaens - Gewestelijke Maatschappij voor Woningbouw

Conflicthantering

Zowel de uitleg als de interactie in de groep waren een echte eye opener voor mij. Bovendien waren de rollenspellen ronduit schitterend. Deze opleiding bracht mij tot nieuwe inzichten. Ik heb er heel wat van opgestoken!

Yasemine Caliskan - Kruidvat

Financieel Management voor niet-financiële functies

Ik wou graag de terminologie uit accountancy uitgelegd krijgen en een overzicht krijgen in hoe financiën worden georganiseerd in een bedrijf. Beide verwachtingen werd volledig ingelost in deze interactieve cursus. Ook het tempo en de manier van aanbrengen van de leerstof was ideaal. Ik kan nu concreet aan de slag met het opmaken van ratio's en het interpreteren van maandoverzichten.

Saskia Lippens - Expert Technologist, VIB

Projectmatig Werken

Deze opleiding bood mij een helder en aangevuld inzicht in projectmanagement, voornamelijk binnen een sturende en strategische context. De modellen die werden besproken waren nieuw voor mij en waren dus een welgekomen aanvulling! Er werd ook veel ingegaan op de vragen en de leefwereld van de cursisten. Diverse elementen waren herkenbaar binnen mijn context. Ik heb veel bruikbare en praktische tips gekregen in deze uitstekende training.

Frank Hoste - Stad Genk

Assertiviteitstraining - Assertief communiceren

Heb net deelgenomen aan de training Assertief Communiceren en mijn verwachtingen werden volledig ingelost. Het is zeker een aanrader voor eenieder die wil werken aan zijn assertiviteit in de dagdagelijkse communicatie zowel privé als zakelijk. Dankzij praktische tips en gevatte analyses voel je de verbeterpunten goed aan. Na de 2 eerste 'theoretische' dagen volgde een voldoende ruime periode waarin je deze theorie aan de praktijk zelf kan toetsen en tijdens de 3de dag effectief een eigen case te gaan oefenen. Deze training blijft echt op je plakken. De trainer slaagt er in je op een positieve en opbouwende manier een spiegel voor te houden en daarnaast demonstreert hij zelf hoe je een aantal technieken kan toepassen om je assertiever op te stellen in diverse situaties.

Patrick Versee - Sales Manager Belux, Gerflor Benelux

Professioneel telefoneren en klachten behandelen

Mijn voornaamste verwachting was om een goed inzicht te krijgen in de principes van een goed, zakelijk telefoongesprek. Dit werd ingelost zowel via een theoretische insteek als via praktische rollenspelen met videofeedback. Ik heb interessante technieken geleerd zoals het LEO-model en het positief formuleren van je boodschap. Alle aspecten zijn aan bod gekomen, voor mij kon deze cursus niet beter zijn.

Daniël De Rudder - Vivium Group

Professioneel LinkedIn gebruiken

Wij hebben de LinkedIn training gevolgd en hebben daar heel veel aan gehad. Het hele team is enthousiast om meer in te zetten op LinkedIn en we zijn een campagne gestart om onze volgers te verhogen. De training werkte dus inspirerend!

Farida Barkat - OIP

Motiverende functioneringsgesprekken voeren

Ik stond aanvankelijk heel sceptisch tegenover het opzet en werd eigenlijk vanaf het begin meegenomen in een boeiend verhaal en waarbij ik een duidelijk beeld kreeg van wat er uit zo'n functioneringsgesprekken allemaal te halen valt. Door de aanpak werd duidelijk dat je heel wat interessante en bruikbare info kan puren ut zo'n gesprek en ook direct kan toepassen. Ik heb ook geleerd dat een functioneringsgesprek geen momentopname, maar een continue proces zou moeten zijn. Wat mij betreft een zeer geslaagde opleiding.

Iwein Baeyens - UZ Brussel