Tevreden klanten

Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.

Hieronder vind je de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.

90%
95%
75%
100%
95%
70%
88%
90%
70%
85%
82%
95%
95%
86%
95%
88%
87%
75%
80%
95%

0van onze klanten zijn uiterst tevreden over de opleidingen bij Expert Academy
Professioneel LinkedIn gebruiken

“De verwachtingen zijn overtroffen door de praktische aanpak en talloze tips & tricks. Ik dacht al heel veel van LinkedIn te weten maar toch heb ik tijdens de opleiding heel wat nieuwe en handige features bijgeleerd.”

Iris Arens - Livios

Iris ArensLivios

Enkele van onze meest recente klanten

Wat onze klanten zeggen over onze opleidingen

Efficiënt en productief vergaderen

“De cursus heeft ons geholpen om efficiënter te vergaderen met het team en om sneller tot beslissingen te komen waarbij ieders mening gehoord wordt. We kregen leuke en interessante tips rond de verschillende stijlen om te vergaderen en het letten op details tijdens een vergadering. Een boeiende training die gerust nog langer had mogen duren.”

Reinhilde CortvrientScholengroep Limburg Noord

Stemcoaching en uitspraaktechnieken

“Ik wou vooral mijn uitspraak verbeteren en leren luider te spreken. We hebben zeer nuttige tips gekregen en dankzij de persoonlijke aanpak was er voldoende ruimte om iedereen aan bod te laten komen.”

Evelien Willems - Bank van Breda

Evelien WillemsBank van Breda

Professioneel telefoneren en klachten behandelen

“Mijn leerdoel was een gestructureerd inzicht krijgen in de aanpak om collega's te begeleiden in telefonie. Mijn verwachtingen werden volledig ingelost. Ten eerste werden er handvaten aangereikt om gesprekken beter in de hand te houden. Ten tweede kreeg ik inzicht in wat ik zelf al toepaste in een gesprek. Ten derde was de interactie zeer waardevol. Keep up the good work!”

Filip Vets - Eneco

Filip VetsEneco

Motiverende functioneringsgesprekken voeren

“Ik stond aanvankelijk heel sceptisch tegenover het opzet en werd eigenlijk vanaf het begin meegenomen in een boeiend verhaal en waarbij ik een duidelijk beeld kreeg van wat er uit zo'n functioneringsgesprekken allemaal te halen valt. Door de aanpak werd duidelijk dat je heel wat interessante en bruikbare info kan puren uit zo'n gesprek en dit ook direct kan toepassen. Ik heb geleerd dat een functioneringsgesprek geen momentopname is, maar een continue proces zou moeten zijn. Wat mij betreft een zeer geslaagde opleiding.”

Iwein Baeyens - UZ Brussel

Iwein BaeyensUZ Brussel

Overtuigend Communiceren

“De trainer was heel goed voorbereid (er was vooraf een online intake met onze vragen en verwachtingen), had duidelijk veel ervaring en was echt empathisch. Ze slaagde er in onze communicatieproblemen supersnel te identificeren en stelde ons concrete oplossingen voor. Ik was echt super verbaasd en tevreden van de output van deze training. Top!”

Andrea Ariani - BASF

Andrea ArianiBASF

Communicatievaardigheden

“Ik wou vooral technieken aanleren om beter feedback te kunnen geven. Deze verwachting werd volledig ingelost, we zagen zelfs meer dan dit. Ik heb techniek geleerd om kalm te blijven, beter te communiceren en ervoor te zorgen dat anderen zich bij problematische feedback niet opwinden.”

Krystyna Krywen - Agataal

Krystyna KrywenAgataal

Essentieel leiderschap

“Het was een opleiding die dynamisch en duidelijk werd gebracht, en daarnaast ook interactieve oefeningen waarin de theorie gelijk werd toegepast. Zo kwam ik tot diepgaand inzicht én kennis die echt blijft 'plakken'.”

David Van Hooydonck - Cheops Technology

David Van HooydonckCheops Technology

Assertiviteitstraining - Assertief communiceren

“Ik heb me ingeschreven voor de cursus Assertiviteit om beter te leren communiceren in moeilijke situaties zonder dicht te klappen. Ik werd me bewust van het feit dat er keuzes kunnen gemaakt worden, te allen tijde. Vooral het DESC-model was een echte openbaring voor mij. De trainer was zeer gedreven en bracht zijn inzichten op een enthousiasmerende manier over.”

Karen Derynck  - McDonald’s Belgium

Karen Derynck McDonald’s Belgium

Internet Marketing

“Ik wou graag meer inzicht verwerven in SEO en het selecteren van de juiste keywords. Tijdens de cursus werd het belang van de juiste metadata duidelijk uitgelegd. Ik kan nu meteen aan de slag met het optimaliseren van Google Adwords en het aanpassen van de metadata van de website.”

Vanessa Tassenoy - Sales & Communication Officer - Belga News Agency

Vanessa TassenoySales & Communication Officer - Belga News Agency