Ik vond het een heel duidelijke en interessante opleiding en we kregen enorm veel tips en tools aangereikt om ook in moeilijke omstandigheden toch professioneel een klantencontact te kunnen afwerken. De desk-methode en de LEO-techniek zijn twee tools die ik zeker ga toepassen!
Bedrijf | Gevolgde training | Score |
---|---|---|
Schoups | Professioneel telefoneren en klachten behandelen | 100% |
Greenlifepro | Insights Discovery Persoonlijkheidsprofiel | 85% |
Prodigest | Time Management | 80% |
greenlifepro | Insights Discovery Persoonlijkheidsprofiel | 85% |
xpofleet | Time Management | 92% |
Departement cultuur, jeugd en media | Train de trainer | 84% |
departement cultuur, jeugd en media | Train de trainer | 90% |
Greenlifepro | Insights Discovery Persoonlijkheidsprofiel | 86% |
PostNL Pakketten België | Succesvol netwerken | 85% |
Departement cultuur, jeugd en media | Train de trainer | 100% |
greenlifepro | Insights Discovery Persoonlijkheidsprofiel | 90% |
Politie Aalst | Efficiënt en productief vergaderen | 85% |
Desmet | Presentatietechnieken: presenteren met impact | 86% |
Baloise | Financieel Management voor niet-financiële functies | 81% |
Politie Aalst | Efficiënt en productief vergaderen | 85% |
Xpofleet | Time Management | 100% |
xpofleet | Time Management | 75% |
Politie Aalst | Efficiënt en productief vergaderen | 85% |
DPG Media | Storytelling | 90% |
INTRACTO | Change Management | 70% |
Wat onze klanten zeggen over onze opleidingenReferenties
Ik wilde graag technieken leren om te komen tot een betere tijdsindeling en prioriteiten te stellen. Op een constructieve manier kreeg ik de juiste tools aangereikt zoals bijvoorbeeld het werken in tijdsblokken. De snelle en gedreven manier van doceren en de prima interactie met de groep maken van deze opleiding een topper.
Presentatietechnieken: presenteren met impact
Ik wil je nog heel hartelijk danken voor de inspirerende en toffe (online) opleidingsdag! Ik had een beetje een presentatievrees opgelopen door 2 oefenmomenten die niet zo geslaagd waren, maar doordat er tijdens de opleiding zo’n veilige sfeer was gecreëerd, ging het eigenlijk helemaal prima! We kregen bovendien fijne feedback waar we veel van leerden. De trainer weet alles op een duidelijke en enthousiaste manier over te brengen. Ook de e-learning vond ik erg leerzaam.
De trainer was heel goed voorbereid (er was vooraf een online intake met onze vragen en verwachtingen), had duidelijk veel ervaring en was echt empathisch. Ze slaagde er in onze communicatieproblemen supersnel te identificeren en stelde ons concrete oplossingen voor. Ik was echt super verbaasd en tevreden van de output van deze training. Top!
Professioneel telefoneren en klachten behandelen
Het was een heel inspirerende opleiding waarbij we heel wat goeie tips hebben gekregen hoe we moeilijke telefoongesprekken kunnen aangaan. Zowel theoretisch en nadien ook in de praktijk konden we oefenen met cases uit onze eigen ervaringen. De lesgever kon die heel goed inschatten en perfect nabootsen. Ik vond het een van de beste opleidingen die ik ooit heb gekregen!
Ik wou graag inzicht in hoe een team te motiveren en op een positieve manier aan te sturen. In deze training werden concrete voorbeelden en praktische tips aangehaald. Ik ga zeker aan de slag met het toepassen van het LEO-principe, mij focussen op het 'positieve' en beter inplannen om meer tijd te hebben voor opvolgingsgesprekken.
Met deze cursus wou ik vooral mijn eigen visie op leidinggeven verbreden. Ik heb geleerd om te gaan met vaardigheden en wat de impact is van gevoelens bij het communiceren. Ik heb ook concrete tools meegekregen om structureler om te gaan met feedback. Dit traject was echt een hele verrijking.
Preventie van stress en burn-out
In deze cursus heb ik geleerd hoe ik beter kan omgaan met bepaalde stressfactoren die ik zelf niet in de hand heb, en dit op een zeer aangename manier! De workshop was heel to the point en zeer leerrijk. Het is de meest interactieve traninig die ik ooit heb gehad en met een super docent. Ik heb het gevoel dat ik hier echt nog lang de vruchten van ga kunnen plukken.
Professioneel telefoneren en klachten behandelen
Mijn voornaamste verwachting was om een goed inzicht te krijgen in de principes van een goed, zakelijk telefoongesprek. Dit werd ingelost zowel via een theoretische insteek als via praktische rollenspelen met videofeedback. Ik heb interessante technieken geleerd zoals het LEO-model en het positief formuleren van je boodschap. Alle aspecten zijn aan bod gekomen, voor mij kon deze cursus niet beter zijn.