Onze klanten aan het woord

Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.

Hieronder vindt u de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag met u. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.

BedrijfGevolgde trainingScore
Katoen Natie Bulk Terminals NVAssertiviteitstraining - Assertief communiceren95%
Axa Belgium SAAssertiviteitstraining - Assertief communiceren81%
BizzitProfessioneel telefoneren en klachten behandelen81%
infrabel NVAssertiviteitstraining - Assertief communiceren98%
IF-ICPresentatietechnieken: presenteren met impact91%
Imporia bvbaProfessioneel LinkedIn gebruiken80%
FluviusStemcoaching en uitspraaktechnieken85%
IntractoInspirerend spreken voor een groep95%
ColruytgroupMediatraining90%
IntractoInspirerend spreken voor een groep100%
IntractoInspirerend spreken voor een groep100%
SmarthomeSuccesvol onderhandelen90%
ColruytMediatraining90%
Antwerp Terminal ServicesTrain de trainer94%
Procarus bvbaProfessioneel LinkedIn gebruiken78%
Procarus bvbaProfessioneel LinkedIn gebruiken80%
AT scholenManagementvaardigheden100%
VEANieuwe trends in presentatietechnieken85%
VEANieuwe trends in presentatietechnieken80%
VeluxKlantvriendelijkheid en klantgericht communiceren80%

Wat onze klanten zeggen over onze opleidingenReferenties

Krachtige slides maken

Ik wou graag leren hoe ik een presentatie beter kan in elkaar steken en meer uitstraling kan geven. Tijdens de training kreeg ik hierover heel wat tips aangereikt. Hiermee kan ik meteen aan de slag. Een uitstekende workshop!

Sam Van Dijk - Artenius Pet Packaging

Professioneel telefoneren en klachten behandelen

Het was een heel inspirerende opleiding waarbij we heel wat goeie tips hebben gekregen hoe we moeilijke telefoongesprekken kunnen aangaan. Zowel theoretisch en nadien ook in de praktijk konden we oefenen met cases uit onze eigen ervaringen. De lesgever kon die heel goed inschatten en perfect nabootsen. Ik vond het een van de beste opleidingen die ik ooit heb gekregen!

Hans Jaques - DGZ

Inspirerend spreken voor een groep

Mijn doel was om meer vertrouwen te krijgen tijdens mijn presentaties en mijn verwachtingen zijn na de opleiding perfect ingelost. Ik heb geleerd hoe ik oogcontact met het publiek kan opbouwen en ook dat mijn presentaties sterker overkomen, als ik meer rust uitstraal en stil blijf staan.

Guy Geens - Master Tours

Mediatraining

De mediatraining bij Expert Academy is een van de betere opleidingen die ik reeds in mijn rijke carrière heb mogen volgen. De workshop was op maat en zeer sterk gericht op de praktijkervaring.

Elias Van Quickelborne - Projectingenieur - MDK afdeling kust

Projectmatig Werken

Deze opleiding bood mij een helder en aangevuld inzicht in projectmanagement, voornamelijk binnen een sturende en strategische context. De modellen die werden besproken waren nieuw voor mij en waren dus een welgekomen aanvulling! Er werd ook veel ingegaan op de vragen en de leefwereld van de cursisten. Diverse elementen waren herkenbaar binnen mijn context. Ik heb veel bruikbare en praktische tips gekregen in deze uitstekende training.

Frank Hoste - Stad Genk

Professioneel telefoneren en klachten behandelen

Door het concreet uitwerken van een aantal cases heb ik een duidelijk beeld en inzicht gekregen hoe ik probleemoplossend moet telefoneren. Een aantal tips kunnen onmiddellijk worden toegepast: hoe kan ik accuraat antwoorden op vragen van klanten, hoe reageer ik op moeilijke klanten en hoe rond ik een gesprek af. Gezien de zeer beperkte groep was het een verrijkende ervaring en werd er in een open sfeer rond concrete situaties gewerkt.

Ingrid Naessens - Klantendienst - Aarova

Stress management

Ik weet dat ik gemakkelijk opgejaagd geraak van bepaalde werk-gerelateerde dingen, dus mijn doel was om wat tip & tricks te vinden om hier een antwoord aan te bieden. Mijn verwachtingen werden goed ingelost. We konden heel veel persoonlijke dingen inbrengen, waarvoor ook telkens een antwoord werd geboden door te trainer. Verder kreeg ik heel veel duidelijke en nuttige tips & tricks aangereikt.

Elke Breels - Mars Belgium

Succesvol netwerken

Toen ik het trainingslokaal binnenstapte, was dat eigenlijk met een klein hartje. Op dat moment had ik nooit verwacht dat dit het begin was van een ongelofelijk boeiende en inspirerende 2-daagse. Ik heb vele interessante dingen geleerd rond netwerken en branding. Een nieuwe wereld is voor me opengegaan. Nu is het aan mij om deze kennis toe te passen en om te zetten in de praktijk. Hartelijk dank!

Liesbeth Verstreken - VDAB

Minder stress, meer werkplezier

Ik wou graag methodes krijgen om nog efficiënter te kunnen werken. Ik had een reflectie verwacht van waar ik sta en hoe ik dit kon verbeteren in de toekomst. De cursus beantwoorde volledig aan mijn verwachtingen omdat de training hands-on was en gegeven door iemand met voldoende professionele ervaring maar ook levenservaring. Tijdens de training kregen wij tussentijdse terugkoppelmomenten. Nagenoeg ieder punt was nuttig en zeer bruikbaar! Top!

Tom Vanbeckevoort - Infrax