Onze klanten aan het woord

Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.

Hieronder vindt u de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag met u. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.

BedrijfGevolgde trainingScore
VeluxProfessioneel telefoneren en klachten behandelen100%
VeluxProfessioneel telefoneren en klachten behandelen91%
Joos ConsultingMoeilijke gesprekken voeren95%
Lenaerts NVAssertief Leidinggeven80%
Lenaerts NVAssertief Leidinggeven90%
CD&VDebattraining - Workshop Debatteren75%
CD&VDebattraining - Workshop Debatteren100%
RenotecTeambuilding80%
Design expressInspirerend spreken voor een groep100%
RenotecTeambuilding83%
RenotecTeambuilding85%
TitecaSuccesvol netwerken82%
CD&VDebattraining - Workshop Debatteren80%
Agentschap integratie en inburgeringPresentatietechnieken: presenteren met impact90%
Vlaams Agentschap Voor De Uitbetaling Van Toelagen In Het Kader Van Het GezinsbeleidKlantgericht schrijven92%
RetailconceptsOpkomen voor jezelf - Assertiviteitstraining70%
CD&VDebattraining - Workshop Debatteren91%
RetailconceptsOpkomen voor jezelf - Assertiviteitstraining72%
Rik Van HooffSocial Media Marketing83%
Hilaire Van Der HaegheTrain de trainer82%

Wat onze klanten zeggen over onze opleidingenReferenties

Time Management

Mijn doelstelling was om mijn tijd nuttiger te besteden, zodat ik na een werkdag het gevoel heb dat ik goed gewerkt heb en ik mentaal rust vind. De training gaf ons een duidelijk en goed onderbouwd theoretisch kader. De oefeningen waren erop gericht om onze eigen manier van werken onder de loep te nemen en al meteen te optimaliseren met een persoonlijk actieplan als resultaat.
De verschillende actiepunten uit alle oefeningen kan ik onmiddellijk aanwenden, maar het was ook goed om op het einde daar 3 speerpunten uit te halen, zodat ik stap voor stap de veranderingen kan implementeren om een duurzaam effect te hebben.
Wat een heerlijke, energieke docente! Haar manier van lesgeven is zo motiverend en verhelderend dat ik echt aan de slag kan met mijn actiepunten. Heel erg bedankt voor de inzichten!

Sarie Van Lancker - District 09

Stemcoaching en uitspraaktechnieken

Ik was op zoek naar een manier om mijn stem beter te beheersen, vooral in stressvolle situaties. Tijdens de stemcoaching, kreeg ik concrete ademhalingsoefeningen en stemtechnieken aangereikt om bewuster met mijn stem om te gaan.

Vicky Monsieurs - Corporate Training Manager, Liberty Global International

Minder stress, meer werkplezier

Ik wou graag methodes krijgen om nog efficiënter te kunnen werken. Ik had een reflectie verwacht van waar ik sta en hoe ik dit kon verbeteren in de toekomst. De cursus beantwoorde volledig aan mijn verwachtingen omdat de training hands-on was en gegeven door iemand met voldoende professionele ervaring maar ook levenservaring. Tijdens de training kregen wij tussentijdse terugkoppelmomenten. Nagenoeg ieder punt was nuttig en zeer bruikbaar! Top!

Tom Vanbeckevoort - Infrax

Communicatievaardigheden

In deze training heb ik geleerd op een constructieve, onderhandelende manier te communiceren en zo meer welwillendheid te krijgen bij de tegenpartij. De cursus heeft mij heel wat inzichten bezorgd die nu al hun vruchten afwerpen. Een zeer boeiende en praktijkgerichte training!

Mathias De Schrijver - IPS Belgium

Cameratraining voor webinars en video calls

Ik wou graag meer zelfvertrouwen voor de camera en praktische tips om meer vaardigheid op te bouwen Tijdens de opleiding kreeg ik heel concrete tips, waarmee ik meteen aan de slag kan. Door het opnemen van korte presentaties van alle deelnemers, krijg je als deelnemer een goed beeld van jezelf.
De opleiding werd ook op een zeer dynamische manier gebracht, volledig digitaal, maar dat had geen enkel effect op de kwaliteit. Dikke pluim!

Dorien Verheirstraeten - VDAB

Stress management

Ik weet dat ik gemakkelijk opgejaagd geraak van bepaalde werk-gerelateerde dingen, dus mijn doel was om wat tip & tricks te vinden om hier een antwoord aan te bieden. Mijn verwachtingen werden goed ingelost. We konden heel veel persoonlijke dingen inbrengen, waarvoor ook telkens een antwoord werd geboden door te trainer. Verder kreeg ik heel veel duidelijke en nuttige tips & tricks aangereikt.

Elke Breels - Mars Belgium

Storytelling

Ik wilde de basics van storytelling leren kennen zodat ik die op verschillende terreinen kan
toepassen (vormingen, redactie, alles waar overtuigend vertellen bij komt kijken...)
Ik ben heel tevreden over de cursus. Er was veel interactie en een fijne groepsdynamiek. Ik heb geleerd hoe je geanimeerd kunt vertellen en de aandacht houden van je publiek. Ik vond het ook de persoonlijke feedback een absolute meerwaarde!

Nationaal Verbond Socialistische Mutualiteiten -

Stemcoaching en uitspraaktechnieken

Ik wou vooral mijn uitspraak verbeteren en leren luider te spreken. We hebben zeer nuttige tips gekregen en dankzij de persoonlijke aanpak was er voldoende ruimte om iedereen aan bod te laten komen.

Evelien Willems - Bank van Breda

Professioneel telefoneren en klachten behandelen

Mijn voornaamste verwachting was om een goed inzicht te krijgen in de principes van een goed, zakelijk telefoongesprek. Dit werd ingelost zowel via een theoretische insteek als via praktische rollenspelen met videofeedback. Ik heb interessante technieken geleerd zoals het LEO-model en het positief formuleren van je boodschap. Alle aspecten zijn aan bod gekomen, voor mij kon deze cursus niet beter zijn.

Daniël De Rudder - Vivium Group