Onze klanten aan het woord

Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.

Hieronder vindt u de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag met u. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.

BedrijfGevolgde trainingScore
VDABSuccesvol netwerken100%
VUTGProfessioneel telefoneren en klachten behandelen85%
VUTGKlantgericht schrijven95%
VUTGProfessioneel telefoneren en klachten behandelen83%
gracoHBDI-Persoonlijkheidsprofiel81%
VUTGProfessioneel telefoneren en klachten behandelen94%
KortemarkLichaamstaal en non-verbale communicatie94%
FonsKlantgericht schrijven80%
Regionale LandschappenMediatraining - Omgaan met de pers93%
KortemarkLichaamstaal en non-verbale communicatie90%
ISOPROCProfessioneel LinkedIn gebruiken83%
CSTC WTCBTime Management91%
Vlaams Agentschap Voor De Uitbetaling Van Toelagen In Het Kader Van Het GezinsbeleidKlantgericht schrijven94%
FonsKlantgericht schrijven80%
VUTGProfessioneel telefoneren en klachten behandelen80%
FonsKlantgericht schrijven90%
Vlaams Agentschap Voor De Uitbetaling Van Toelagen In Het Kader Van Het GezinsbeleidKlantgericht schrijven100%
MolenbergnatieLichaamstaal en non-verbale communicatie100%
VUTGProfessioneel telefoneren en klachten behandelen95%
DHL PARCEL (Belgium)Lichaamstaal en non-verbale communicatie85%

Wat onze klanten zeggen over onze opleidingenReferenties

Preventie van stress en burn-out

In deze cursus heb ik geleerd hoe ik beter kan omgaan met bepaalde stressfactoren die ik zelf niet in de hand heb, en dit op een zeer aangename manier! De workshop was heel to the point en zeer leerrijk. Het is de meest interactieve traninig die ik ooit heb gehad en met een super docent. Ik heb het gevoel dat ik hier echt nog lang de vruchten van ga kunnen plukken.

Tracy Van Maercke - Benteler

HBDI-Persoonlijkheidsprofiel

Ik wou graag inzichten krijgen in de denkwijze van onze team en zo de samenwerking verbeteren.
Er was een mooi balans tussen theorie, praktijkvoorbeelden en oefeningen. Elk HDBI profiel werd gedetailleerd besproken waardoor wij nu een beter beeld hebben van onze communicatie, verwachtingen en informatieverwerking. Het resultaat is dat we meer begrip tonen voor elkaar. We willen zeker nog een vervolgtraining!

Natalia Kouzina - Valeron

Professioneel telefoneren en klachten behandelen

Het was een heel inspirerende opleiding waarbij we heel wat goeie tips hebben gekregen hoe we moeilijke telefoongesprekken kunnen aangaan. Zowel theoretisch en nadien ook in de praktijk konden we oefenen met cases uit onze eigen ervaringen. De lesgever kon die heel goed inschatten en perfect nabootsen. Ik vond het een van de beste opleidingen die ik ooit heb gekregen!

Hans Jaques - DGZ

Presentatietechnieken: presenteren met impact

De cursus Presentatietechnieken leerde mij handige tips en vaardigheden om mijn stemgebruik en houding te verbeteren. Tevens kreeg ik meer inzicht in hoe je een goeie structuur opbouwt voor een presentatie. Mijn mening is duidelijk: iedereen die op professioneel gebied presentaties geeft, dient deze of soortgelijke cursus te volgen!

Carl Spelkens - Xylos

Financieel Management voor niet-financiële functies

Ik wou graag de terminologie uit accountancy uitgelegd krijgen en een overzicht krijgen in hoe financiën worden georganiseerd in een bedrijf. Beide verwachtingen werd volledig ingelost in deze interactieve cursus. Ook het tempo en de manier van aanbrengen van de leerstof was ideaal. Ik kan nu concreet aan de slag met het opmaken van ratio's en het interpreteren van maandoverzichten.

Saskia Lippens - Expert Technologist, VIB

Feedback geven en ontvangen

Mijn doelstelling was vooral te leren hoe ik juiste en kwalitatieve feedback kan geven. Dankzij de vele oefeningen die we gedaan hebben en de tips en advies die ik gekregen hebben heb ik geleerd om op een directe en assertieve manier feedback te geven en bij mijn standpunt te blijven.

Karine Vandermosten - FOD P&O

Professioneel LinkedIn gebruiken

De LinkedIn training voldeed volledig aan de verwachtingen. Ik kreeg heel veel makkelijke en bruikbare tips, tricks en inzichten!

Inge Huylebroeck - PUUR

Krachtige slides maken voor presentaties en webinars

Ik wou graag leren hoe ik een presentatie beter kan in elkaar steken en meer uitstraling kan geven. Tijdens de training kreeg ik hierover heel wat tips aangereikt. Hiermee kan ik meteen aan de slag. Een uitstekende workshop!

Sam Van Dijk - Artenius Pet Packaging

Efficiënt en productief vergaderen

De cursus heeft ons geholpen om efficiënter te vergaderen met het team en om sneller tot beslissingen te komen waarbij ieders mening gehoord wordt. We kregen leuke en interessante tips rond de verschillende stijlen om te vergaderen en het letten op details tijdens een vergadering. Een boeiende training die gerust nog langer had mogen duren.

Reinhilde Cortvrient - Scholengroep Limburg Noord