Onze klanten aan het woord

Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.

Hieronder vindt u de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag met u. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.

BedrijfGevolgde trainingScore
SchindlerCustomer Centricity75%
DaenshuisManagementvaardigheden86%
EmasphereTrain de trainer95%
Neth-erTime Management86%
Neth-erTime Management70%
SchindlerCustomer Centricity92%
BDOMediatraining - Omgaan met de pers100%
SchindlerCustomer Centricity100%
Neth-erTime Management95%
L'OréalTime Management90%
Neth-erTime Management90%
Neth-erTime Management70%
EmasphereTrain de trainer90%
EmasphereTrain de trainer90%
RocheTeambuilding75%
L'OréalTime Management95%
L'OréalTime Management96%
BDOMediatraining - Omgaan met de pers95%
L orealEmotionele intelligentie / EQ83%
DaenshuisManagementvaardigheden90%

Wat onze klanten zeggen over onze opleidingenReferenties

Preventie van stress en burn-out

De training rond stress en burn-out was zeer succesvol. Het was precies wat we ervan verwacht hadden en iedereen was blij met de workshop. Hier gaan we zeker nog een vervolg aan geven. Het is een echte aanrader!

Dirk Jacquemyns - ING Investment Management

Outside the box denken via improvisatie

Deze cursus heeft enkele prachtige voorbeelden en inzichten gegeven hoe we meer dynamiek, spontaniteit en creativiteit kunnen krijgen via 'out of the box' denken binnen ons bedrijf.
De training voldeed volledig aan de verwachtingen. Er was een zeer goede interactie in de groep en de docent is een geboren talent om informatie op een correcte, opbouwende doch open manier door te geven. Super cursus! Een echte aanrader!

Kurt Pappaert - KBC Bank

Starten met Leidinggeven

Met deze cursus wou ik vooral mijn eigen visie op leidinggeven verbreden. Ik heb geleerd om te gaan met vaardigheden en wat de impact is van gevoelens bij het communiceren. Ik heb ook concrete tools meegekregen om structureler om te gaan met feedback. Dit traject was echt een hele verrijking.

Rik Wynants - Actos Consulting

Interculturele communicatie en management

Ikzelf en het Snecma Services team in Brussel waren waren zeer tevreden over de training interculturele communicatie. De cursus was interactief gebracht en zeer inspirerend. De workshop oversteeg de do's en don'ts en bood een helder inzicht in de kracht van communicatie. Ik ben er van overtuigd dat we onze samenwerking en service dankzij deze training nu verder kunnen optimaliseren.

Wim Collaer - Snecma Services

Klantvriendelijkheid en klantgericht communiceren

Deze opleiding was zeer praktijkgericht en doorspekt met voorbeelden die gegrepen werden uit de dagelijkse werkomgeving van de medewerkers. Dit maakt de opleiding bijzonder boeiend en gevarieerd en onmiddellijk bruikbaar in de praktijk. Zo wordt de ‘sandwichtechniek’ dagelijks gebruikt wanneer een moeilijke boodschap moet gebracht worden.Een echte aanrader voor iedereen die klantgerichte gesprekken voert!

Lieve Tourné - Customer Service Manager Freshmeals

Stemcoaching en uitspraaktechnieken

Ik spreek vaak voor groepen en wou graag mijn stem leren gebruiken zonder deze te forceren of te vermoeien. Door de praktijkgerichte oefeningen, die ook gemakkelijk thuis te doen zijn, kan ik meteen aan de slag. De leuke sfeer in de groep en de rustige aanpak van de docent waren een bijkomend pluspunt. Deze opleiding kwam voor mij als geroepen!

Sanne Peeters - Zorgbedrijf Antwerpen

Assertiviteitstraining - Assertief communiceren

Heb net deelgenomen aan de training Assertief Communiceren en mijn verwachtingen werden volledig ingelost. Het is zeker een aanrader voor eenieder die wil werken aan zijn assertiviteit in de dagdagelijkse communicatie zowel privé als zakelijk. Dankzij praktische tips en gevatte analyses voel je de verbeterpunten goed aan. Na de 2 eerste 'theoretische' dagen volgde een voldoende ruime periode waarin je deze theorie aan de praktijk zelf kan toetsen en tijdens de 3de dag effectief een eigen case te gaan oefenen. Deze training blijft echt op je plakken. De trainer slaagt er in je op een positieve en opbouwende manier een spiegel voor te houden en daarnaast demonstreert hij zelf hoe je een aantal technieken kan toepassen om je assertiever op te stellen in diverse situaties.

Patrick Versee - Sales Manager Belux, Gerflor Benelux

Klantvriendelijkheid en klantgericht communiceren

Ik wil Expert Academy hartelijk bedanken voor de training ‘Klantgericht Communiceren’. De feedback was heel positief: alle deelnemers waren zeer enthousiast en ze vonden het een hele geslaagde en leerrijke opleiding.

Marcelle Soons - Mercer Belgium

Professioneel telefoneren en klachten behandelen

Door het concreet uitwerken van een aantal cases heb ik een duidelijk beeld en inzicht gekregen hoe ik probleemoplossend moet telefoneren. Een aantal tips kunnen onmiddellijk worden toegepast: hoe kan ik accuraat antwoorden op vragen van klanten, hoe reageer ik op moeilijke klanten en hoe rond ik een gesprek af. Gezien de zeer beperkte groep was het een verrijkende ervaring en werd er in een open sfeer rond concrete situaties gewerkt.

Ingrid Naessens - Klantendienst - Aarova