Onze klanten aan het woord

Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.

Hieronder vindt u de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag met u. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.

BedrijfGevolgde trainingScore
DestinySuccesvol prospecteren86%
DestinySuccesvol prospecteren91%
GreenfishAssertiviteitstraining - Assertief communiceren93%
Petersime nvCameratraining100%
Petersime nvCameratraining95%
DestinySuccesvol prospecteren85%
DestinySuccesvol prospecteren80%
DestinySuccesvol prospecteren75%
DestinySuccesvol prospecteren100%
GreenfishAssertiviteitstraining - Assertief communiceren78%
NX PartnersOvertuigend Communiceren85%
Expert AcademyTime Management100%
Expert AcademyStemcoaching en uitspraaktechnieken100%
FastforwardeventsProfessioneel LinkedIn gebruiken86%
GreenfishAssertiviteitstraining - Assertief communiceren75%
Jan De NulInspirerend spreken voor een groep80%
Jan De NulInspirerend spreken voor een groep95%
GreenfishAssertiviteitstraining - Assertief communiceren92%
CMChange Management85%
Jan De NulTime Management85%

Wat onze klanten zeggen over onze opleidingenReferenties

Klantgericht schrijven

Ik was aangenaam verrast te merken dat er talloze verbeteringen mogelijk zijn aan onze vastgeroeste communicatiegewoontes. De cursus gaf me inzicht in hedendaagse schriftelijke communicatiestijlen en spelling. De opbouw van de training was prima door de combinatie van theorie en oefeningen en ook door in te spelen op de situaties van de dagelijkse praktijk. Een aanrader!

Saskia van den Brekel - KPN Group

Professioneel telefoneren en klachten behandelen

Mijn voornaamste verwachting was om een goed inzicht te krijgen in de principes van een goed, zakelijk telefoongesprek. Dit werd ingelost zowel via een theoretische insteek als via praktische rollenspelen met videofeedback. Ik heb interessante technieken geleerd zoals het LEO-model en het positief formuleren van je boodschap. Alle aspecten zijn aan bod gekomen, voor mij kon deze cursus niet beter zijn.

Daniël De Rudder - Vivium Group

Klantvriendelijkheid en klantgericht communiceren

Ik wil Expert Academy hartelijk bedanken voor de training ‘Klantgericht Communiceren’. De feedback was heel positief: alle deelnemers waren zeer enthousiast en ze vonden het een hele geslaagde en leerrijke opleiding.

Marcelle Soons - Mercer Belgium

Succesvol presenteren met of zonder PowerPoint

De cursus Presentatietechnieken leerde mij handige tips en vaardigheden om mijn stemgebruik en houding te verbeteren. Tevens kreeg ik meer inzicht in hoe je een goeie structuur opbouwt voor een presentatie. Mijn mening is duidelijk: iedereen die op professioneel gebied presentaties geeft, dient deze of soortgelijke cursus te volgen!

Carl Spelkens - Xylos

Communicatievaardigheden

In deze training heb ik geleerd op een constructieve, onderhandelende manier te communiceren en zo meer welwillendheid te krijgen bij de tegenpartij. De cursus heeft mij heel wat inzichten bezorgd die nu al hun vruchten afwerpen. Een zeer boeiende en praktijkgerichte training!

Mathias De Schrijver - IPS Belgium

Opkomen voor jezelf - Assertiviteit

Deze opleiding was voor mij een grote hulp. Ik heb praktische tips meegenomen om beter om te gaan met dominante tegenpartijen tijdens besprekingen en discussies. Deze tips en aandachtspunten heb ik als eerste pagina gezet in het notitieschrift dat ik meeneem naar besprekingen die buiten mijn comfortzone liggen. Ik heb heel veel gehad aan deze training.

Sven Decock - Xylos

Change Management

Deze zeer inspirerende workshop leerde me hoe positief te communiceren in tijden van verandering en ook hoe communiceren met verschillende profielen binnen een team. We hebben het maximum gehad op de korte tijdspanne, dus kon het niet beter.

Kim Coenen - De Lijn

Succesvol prospecteren

Ik wou heel graag weten hoe je een 'neen' kunt ombuigen naar een 'ja' tijdens een telefoongesprek voor een afspraak. Via praktijkoefeningen en het formuleren van mogelijke counterantwoorden is dit meteen in de praktijk toegepast. Daarnaast kreeg ik ook zicht op een duidelijke structuur van te volgen punten tijdens prospectie via de telefoon. Ik ben onder de indruk van de positieve lesstijl én de kennis van de trainer.

Tom Van Remoortere - Agora Press

Omgaan met moeilijke en agressieve klanten

Met deze training wou ik vooral weten hoe ik moet reageren indien zich een geval van verbale agressie zou voordoen. Ook hoe je een gesprek moet afronden als anderen hun gelijk willen krijgen. Mijn verwachtingen werden volledig ingelost dankzij de vele bruikbare tips.

Anneleen Mannaerts - Vlaamse Gemeenschapscommissie