Tevreden klanten

Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.

Hieronder vind je de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.

83%
98%
75%
91%
95%
90%
86%
92%
90%
90%
89%
90%
90%
100%
83%
80%
85%
80%
85%
95%

0van onze klanten zijn uiterst tevreden over de opleidingen bij Expert Academy
Klantvriendelijkheid en klantgericht communiceren

“Ik wil Expert Academy hartelijk bedanken voor de training Klantgericht Communiceren. De feedback was heel positief: alle deelnemers waren zeer enthousiast en ze vonden het een hele geslaagde en leerrijke opleiding.”

Marcelle Soons - Mercer Belgium

Marcelle SoonsMercer Belgium

Deze organisaties vertrouwen op onze expertise

Waarom professionals kiezen voor Expert Academy

Workshop communicatie

“De training was echt goed en had een mooie balans tussen theorie en praktijkoefeningen. Er kwamen ook heel wat communicatiemodellen en -tools aan bod. Ik ga zeker aan de slag met de LEO-techniek.”

Lies Van Eycken  - Desmet

Lies Van Eycken Desmet

Succesvol onderhandelen

“Tijdens deze zeer geslaagde opleiding kon ik de basisbeginselen van onderhandelen onder de knie krijgen alsook kreeg ik een aantal 'kapstokken' aangereikt om gebruik van te maken tijdens onderhandelingen. De tips over lichaamshouding en het aanhouden van rapport tijdens gesprekken, waren uiterst waardevol. Deze verwachtingen werden ingelost en ik kreeg de kans om mijn eigen vaardigheden maar ook zwakheden in te zien tijdens de workshop.”

Anthony Poppe - Xirius Advocaten

Anthony PoppeXirius Advocaten

Cameratraining voor webinars en video calls

“Ik wou leren hoe te communiceren voor een camera en hoe een boodschap duidelijk en overtuigend over te brengen. De trainer gaf heel helder uitleg en gaf ons meteen inzichten over hoe we helder en duidelijk kunnen communiceren voor de camera. Je voelde je meteen op je gemak en kon focussen op verbeterpunten. Door verschillende praktijkoefeningen kon ik al meteen een positieve evolutie zien. Kort samengevat: top training!”

Stephan Vandermolen - VBO

Stephan VandermolenVBO

Productief met Outlook

“De verwachtingen werden allemaal ingelost; de trainer legde de materie zeer duidelijk uit en liet ons zelf ook proberen. Als we ergens vast zaten, kwam de trainer langs om het nog even apart uit te leggen. Ik heb heel veel geleerd en pas het geleerde dagelijks toe: taken inplannen, efficiënter meetings schedulen en de handige shortcuts om sneller te werken. Het was een topopleiding!”

Silke Devreker - Belgian Train

Silke DevrekerBelgian Train

Coachend en Empathisch Leidinggeven

“In de workshop Coachend Leidinggeven kreeg ik concrete tools en technieken aangereikt om op een motiverende manier mensen aan te sturen. De opleiding werd op maat gebracht zodat aan onze vragen een antwoord werd gegeven. Ik he geleerd mensen hun motivatie en reacties te begrijpen vanuit hun waarden. Ik weet nu ook hoe te analyseren, welke aspecten van een competentie er wel of niet goed zitten zodat er meer aandacht aan gegeven kan worden. Het was een zeer goede opleiding en de tijd vloog gewoon voorbij.”

Katleen ClaesenTarget Recruitment

Schriftelijke verslaggeving

“Ik wou nog beter de essentie uit een gesprek kunnen halen om beter en sneller te notuleren. Wat ik heb geleerd is een beknopt verslag met besluitenlijst te maken. Vanaf nu ga ik ook meer aandacht hebben voor actieve zinnen. Het was een zeer aangename en leerrijke cursus die bovendien was toegespitst op onze eigen ervaring.”

Marijke De Donder - Agentschap Uitbetaling Groeipakket

Marijke De DonderAgentschap Uitbetaling Groeipakket

Conflicthantering

“Zowel de uitleg als de interactie in de groep waren een echte eye opener voor mij. Bovendien waren de rollenspellen ronduit schitterend. Deze opleiding bracht mij tot nieuwe inzichten. Ik heb er heel wat van opgestoken! ”

Yasemine Caliskan - Kruidvat

Yasemine CaliskanKruidvat

Consultative Selling - Sales training

“De trainer is erin geslaagd om op een praktische wijze, mij nuttige zaken bij te brengen. Het belang van open vragen stellen in het sales proces en durven een assertieve houding aannemen. Dit kan ik nu dagelijks meermaals toepassen. De opleiding is echt voorbijgevlogen. Ik vond het fantastisch! ”

Jo Vandenbrande - Galapagos

Jo VandenbrandeGalapagos

Storytelling

“Mijn grootste drijfveer was de goesting en en de interesse om bij te leren hoe je mensen kan boeien tijdens een presentatie. Dit is een heel kwaliteitsvolle opleiding die zeer professioneel gegeven werd. Met het CAST-principe heb ik een duidelijk framework waarmee ik dadelijk aan de slag kan.”

Jotie De Meyer - Nationaal Verbond Socialistische Mutualiteiten

Jotie De MeyerNationaal Verbond Socialistische Mutualiteiten