Tevreden klanten

Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.

Hieronder vind je de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.

95%
95%
75%
95%
100%
80%
80%
90%
90%
100%

0van onze klanten zijn uiterst tevreden over de opleidingen bij Expert Academy
Preventie van stress en burn-out

“De training rond stress en burn-out was zeer succesvol. Het was precies wat we ervan verwacht hadden en iedereen was blij met de workshop. Hier gaan we zeker nog een vervolg aan geven. Het is een echte aanrader!”

Dirk Jacquemyns - ING Investment Management

Dirk JacquemynsING Investment Management

Deze organisaties vertrouwen op onze expertise

Waarom professionals kiezen voor Expert Academy

Krachtige slides maken voor presentaties

“In de cursus kregen we heel wat tips & tricks voor een geslaagde Powerpoint presentatie. Aan de hand van duidelijke do's en don'ts en concrete voorbeelden uit echte presentatie en eigen slides, heb ik geleerd krachtiger presentaties te maken met een heldere structuur. Ook de oefening om te presenteren aan mekaar is bijzonder leerrijk!”

Eline Van HeckePlantyn

Stemcoaching en uitspraaktechnieken

“Ik wou vooral mijn uitspraak verbeteren en leren luider te spreken. We hebben zeer nuttige tips gekregen en dankzij de persoonlijke aanpak was er voldoende ruimte om iedereen aan bod te laten komen.”

Evelien Willems - Bank van Breda

Evelien WillemsBank van Breda

Outside the box denken via improvisatie

“Ik heb veel geleerd tijdens deze sessie en het was bovendien nog fun ook. Ik haalde er voor mezelf dingen uit waarvan ik nu weet dat ik eraan moet werken. Deze workshop is een uitnodiging om je grenzen te verleggen. Het is echt out of the box!”

Hilde De Meersman - Bond Moyson

Hilde De MeersmanBond Moyson

Storytelling

“Mijn vragen waren: hoe kan je een verhaal bondig en to the point brengen? Projecten beter (intern) 'verkopen'? Deze vragen werden ruimschoots beantwoord in de workshop storytelling. De cursus had een duidelijke structuur, veel oefenmogelijkheden en er was veel interactie. Dit was zeer leerrijk. De trainer was een aangenaam en ervaren lesgever. Hij kende zijn verhaal/vak zeer goed.”

Astrid De Schrijver  - Volta

Astrid De Schrijver Volta

Diversiteit, gelijkheid en inclusie op het werk

“Ik kan meteen aan de slag met verschillende punten uit de opleiding. Het concept 'woke' werd heel duidelijk toegelicht en geduid, waardoor ik het nu beter kan inschatten en toepassen in mijn professionele en persoonlijke omgeving. Daarnaast werden ook een specifieke werksituaties besproken waardoor ik een duidelijker beeld heb over hoe dit in de toekomst aan te pakken. ”

Céline Stevens - Rijksdienst voor Sociale Zekerheid

Céline StevensRijksdienst voor Sociale Zekerheid

Assertiviteitstraining - Assertief communiceren

“Heb net deelgenomen aan de training Assertief Communiceren en mijn verwachtingen werden volledig ingelost. Het is zeker een aanrader voor eenieder die wil werken aan zijn assertiviteit in de dagdagelijkse communicatie. Dankzij praktische tips en gevatte analyses voel je de verbeterpunten goed aan. De trainer slaagt er in je op een positieve en opbouwende manier een spiegel voor te houden en daarnaast demonstreert hij zelf hoe je een aantal technieken kan toepassen om je assertiever op te stellen in diverse situaties.”

Patrick Versee - Sales Manager Belux, Gerflor Benelux

Patrick VerseeSales Manager Belux, Gerflor Benelux

Time Management

“Lies stelt je onmiddellijk op jouw gemak al van bij het binnenkomen, het is een fijne dame die duidelijk weet waarover ze praat en die de 'leerstof' op een aangename, vlotte en duidelijke manier weet over te brengen. Het feit dat zij zich kan beroepen op een uitgebreide ervaring maakt het natuurlijk extra interessant. ik vond het een fijne training, de dynamiek van de groep zat ook heel goed, dat heeft uiteraard bijgedragen tot een succesvolle opleiding.”

Nathalie Weckx - Vrije Universiteit Brussel

Nathalie WeckxVrije Universiteit Brussel

Klantvriendelijkheid en klantgericht communiceren

“Ik wil Expert Academy hartelijk bedanken voor de training Klantgericht Communiceren. De feedback was heel positief: alle deelnemers waren zeer enthousiast en ze vonden het een hele geslaagde en leerrijke opleiding.”

Marcelle Soons - Mercer Belgium

Marcelle SoonsMercer Belgium

Leren modereren en faciliteren

“Heel blij met alle inzichten die ik gisteren heb opgedaan tijdens de training 'Leren modereren en faciliteren' van Expert Academy. Een echte parel, waarin theorie werd verweven met praktische oefeningen.”

Eva Van Achter - VUB

Eva Van AchterVUB