Onze klanten aan het woord

Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.

Hieronder vindt u de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag met u. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.

BedrijfGevolgde trainingScore
HasseltTime Management85%
Dematic NVConflicthantering90%
AZ Maria MiddelaresConflicthantering100%
4CInspirerend spreken voor een groep79%
DEJOND NVConflicthantering85%
Vlaanderen connect.Conflicthantering93%
HasseltTime Management85%
ING BelgiumInspirerend spreken voor een groep90%
IntractoTime Management95%
AxaEmotionele intelligentie / EQ75%
AxaEmotionele intelligentie / EQ80%
AxaEmotionele intelligentie / EQ70%
AxaEmotionele intelligentie / EQ87%
AxaEmotionele intelligentie / EQ80%
4CInspirerend spreken voor een groep90%
SchindlerChange Management75%
IntractoTime Management95%
IntractoTime Management85%
IntractoTime Management92%
4CInspirerend spreken voor een groep100%

Wat onze klanten zeggen over onze opleidingenReferenties

Interculturele communicatie en management

Ikzelf en het Snecma Services team in Brussel waren waren zeer tevreden over de training interculturele communicatie. De cursus was interactief gebracht en zeer inspirerend. De workshop oversteeg de do's en don'ts en bood een helder inzicht in de kracht van communicatie. Ik ben er van overtuigd dat we onze samenwerking en service dankzij deze training nu verder kunnen optimaliseren.

Wim Collaer - Snecma Services

Feedback geven en ontvangen

Mijn doelstelling was vooral te leren hoe ik juiste en kwalitatieve feedback kan geven. Dankzij de vele oefeningen die we gedaan hebben en de tips en advies die ik gekregen hebben heb ik geleerd om op een directe en assertieve manier feedback te geven en bij mijn standpunt te blijven.

Karine Vandermosten - FOD P&O

Internet Marketing

Doel was voornamelijk om een beter begrip van Online Marketing te krijgen. Hoe kunnen we de
return van die sociale media optimaliseren? Naast social media, welke zijn de andere peilers van
Online Marketing? Hoe bereiken wij onze doelgroepen het best? Op welke manier kunnen wij onze
ranking in Google verhogen?
De opleiding was zeer goed afgestemd op de noden en op de kennis van de deelnemers. De trainer gaf op een duidelijke en toegankelijke manier weer wat het potentieel is van Online Marketing voor
onze organisatie en wat wij kunnen/moeten doen om die mogelijkheden te benutten. De
deelnemers waren heel tevreden met de nieuw verworven inzichten en zijn nu nog meer bereid om
ermee aan de slag te gaan.

Ann Wouters - Business Faculty

Krachtige slides maken

In de cursus kregen we heel wat tips & tricks voor een geslaagde Powerpoint presentatie. Aan de hand van duidelijke do's en don'ts en concrete voorbeelden uit echte presentatie en eigen slides, heb ik geleerd krachtiger presentaties te maken met een heldere structuur. Ook de oefening om te presenteren aan mekaar is bijzonder leerrijk!

Eline Van Hecke - Plantyn

Consultative Selling - Sales training

Ik wou graag mijn Verdere expertise in sales uitbouwen en nieuwe tips & tricks leren om nog actiever te kunnen luisteren naar de klant. We gingen meteen aan de slag met technieken rond attitude, lichaamstaal en hoe te reageren in bepaalde situaties.
Via de rollenspelen van mezelf en de collega's werden heel wat zaken duidelijk. De aanpak was super. Gisteren opleiding gehad, vandaag al een aantal zaken toegepast. En het werkt!

Petra Vandenheede - Leaseplan Belgium

Lichaamstaal en non-verbale communicatie

Aangezien ik dagelijks afspraken heb met HR-medewerkers, bedrijfsleiders, directeuren, .. is het voor mij belangrijk om snel de non-verbale signalen van je gesprekspartner te herkennen. Doelstelling was hier nuttige tips en herkenningspunten aan te koppelen. Vooral het leren herkennen van non-verbale signalen zal mede door de opleiding een handig instrument zijn die we tijdens onze verkoopgesprekken kunnen gebruiken. Alvast een geslaagde opleiding wat dat betreft!

Frederik Van Langenhove - De Lijn

Kom gratis in de pers

Ik heb geleerd hoe pers efficiënt te benaderen met een goede boodschap. Daarnaast heb ik ook heel wat ideeën en inspiratie gekregen van de andere deelnemers.

Maud Collée - Communication Officer, Henkel Benelux

Motiverende functioneringsgesprekken voeren

Ik stond aanvankelijk heel sceptisch tegenover het opzet en werd eigenlijk vanaf het begin meegenomen in een boeiend verhaal en waarbij ik een duidelijk beeld kreeg van wat er uit zo'n functioneringsgesprekken allemaal te halen valt. Door de aanpak werd duidelijk dat je heel wat interessante en bruikbare info kan puren ut zo'n gesprek en ook direct kan toepassen. Ik heb ook geleerd dat een functioneringsgesprek geen momentopname, maar een continue proces zou moeten zijn. Wat mij betreft een zeer geslaagde opleiding.

Iwein Baeyens - UZ Brussel

Conflicthantering

Zowel de uitleg als de interactie in de groep waren een echte eye opener voor mij. Bovendien waren de rollenspellen ronduit schitterend. Deze opleiding bracht mij tot nieuwe inzichten. Ik heb er heel wat van opgestoken!

Yasemine Caliskan - Kruidvat