Onze klanten aan het woord

Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.

Hieronder vindt u de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag met u. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.

Wat onze klanten zeggen over onze opleidingenReferenties

Professioneel LinkedIn gebruiken

De LinkedIn training voldeed volledig aan de verwachtingen. Ik kreeg heel veel makkelijke en bruikbare tips, tricks en inzichten!

Inge Huylebroeck - PUUR

Feedback geven en ontvangen

Mijn doelstelling was vooral te leren hoe ik juiste en kwalitatieve feedback kan geven. Dankzij de vele oefeningen die we gedaan hebben en de tips en advies die ik gekregen hebben heb ik geleerd om op een directe en assertieve manier feedback te geven en bij mijn standpunt te blijven.

Karine Vandermosten - FOD P&O

Internet Marketing

Ik wou graag meer inzicht verwerven in SEO en het selecteren van de juiste keywords. Tijdens de cursus werd het belang van de juiste metadata duidelijk uitgelegd. Ik kan nu meteen aan de slag met het optimaliseren van Google Adwords en het aanpassen van de metadata van de website.

Vanessa Tassenoy - Sales & Communication Officer - Belga News Agency

Presentatietechnieken: presenteren met impact

De cursus Presentatietechnieken leerde mij handige tips en vaardigheden om mijn stemgebruik en houding te verbeteren. Tevens kreeg ik meer inzicht in hoe je een goeie structuur opbouwt voor een presentatie. Mijn mening is duidelijk: iedereen die op professioneel gebied presentaties geeft, dient deze of soortgelijke cursus te volgen!

Carl Spelkens - Xylos

Motiverende functioneringsgesprekken voeren

Ik stond aanvankelijk heel sceptisch tegenover het opzet en werd eigenlijk vanaf het begin meegenomen in een boeiend verhaal en waarbij ik een duidelijk beeld kreeg van wat er uit zo'n functioneringsgesprekken allemaal te halen valt. Door de aanpak werd duidelijk dat je heel wat interessante en bruikbare info kan puren ut zo'n gesprek en ook direct kan toepassen. Ik heb ook geleerd dat een functioneringsgesprek geen momentopname, maar een continue proces zou moeten zijn. Wat mij betreft een zeer geslaagde opleiding.

Iwein Baeyens - UZ Brussel

Interculturele communicatie en management

Ikzelf en het Snecma Services team in Brussel waren waren zeer tevreden over de training interculturele communicatie. De cursus was interactief gebracht en zeer inspirerend. De workshop oversteeg de do's en don'ts en bood een helder inzicht in de kracht van communicatie. Ik ben er van overtuigd dat we onze samenwerking en service dankzij deze training nu verder kunnen optimaliseren.

Wim Collaer - Snecma Services

Emotionele intelligentie / EQ

Ik wou vooral weten wat emotionele intelligentie nu echt is en hoe ver ik zelf sta in het 'proces'. Het was een zeer deskundige cursus, doorspekt met tal van echte voorbeelden en bovendien zeer bevattelijk uitgelegd. Door prachtige manier van doceren en beantwoorden van vragen heb ik er heel wat van opgestoken voor mijn eigen persoonlijke ontwikkeling, vooral dan qua omgang met klanten en collega's.

Jean-Marie Van Haelewijn - De Mens Nu

Storytelling

Mijn vragen waren: hoe kan je een verhaal bondig en to the point brengen? Projecten beter (intern) 'verkopen'? Overtuigend en bezield een verhaal/presentatie overbrengen?
Deze vragen werden ruimschoots beantwoord in de workshop storytelling. De cursus had een duidelijke structuur, veel oefenmogelijkheden en er was veel interactie. Dit was zeer leerrijk.
Uit feedback van de anderen leer je toch meer dan je denkt. De trainer was een aangenaam en ervaren lesgever. Hij kende zijn verhaal/vak zeer goed.

Astrid De Schrijver - Volta

Projectmatig Werken

Deze opleiding bood mij een helder en aangevuld inzicht in projectmanagement, voornamelijk binnen een sturende en strategische context. De modellen die werden besproken waren nieuw voor mij en waren dus een welgekomen aanvulling! Er werd ook veel ingegaan op de vragen en de leefwereld van de cursisten. Diverse elementen waren herkenbaar binnen mijn context. Ik heb veel bruikbare en praktische tips gekregen in deze uitstekende training.

Frank Hoste - Stad Genk