Tevreden klanten

Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.

Hieronder vindt u de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag met u. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.

BedrijfGevolgde trainingScore
ServMediatraining - Omgaan met de pers94%
ZoolyxProfessioneel telefoneren en klachten behandelen95%
U. AntwerpenEfficiënt en productief vergaderen95%
ServMediatraining - Omgaan met de pers90%
SCHINDLERCustomer Centricity100%
ZoolyxProfessioneel telefoneren en klachten behandelen90%
PolitiePresentatietechnieken: presenteren met impact90%
ServMediatraining - Omgaan met de pers93%
DGZProfessioneel telefoneren en klachten behandelen90%
U. AntwerpenEfficiënt en productief vergaderen87%
InfrabelKlantgericht schrijven97%
Tracé Brussel vzwEfficiënt en productief vergaderen80%
InfrabelStorytelling89%
PlantynTeambuilding80%
AGFAProductief thuiswerken85%
AVIOFeedback geven en ontvangen85%
NovartisSocial Media Marketing88%
NovartisSocial Media Marketing86%
NovartisSocial Media Marketing100%
AGFAProductief thuiswerken90%

Wat onze klanten zeggen over onze opleidingenReferenties

Opkomen voor jezelf - Assertiviteitstraining

Deze opleiding was voor mij een grote hulp. Ik heb praktische tips meegenomen om beter om te gaan met dominante tegenpartijen tijdens besprekingen en discussies. Deze tips en aandachtspunten heb ik als eerste pagina gezet in het notitieschrift dat ik meeneem naar besprekingen die buiten mijn comfortzone liggen. Ik heb heel veel gehad aan deze training.

Sven Decock - Xylos

Klantvriendelijkheid en klantgericht communiceren

Ik wil Expert Academy hartelijk bedanken voor de training ‘Klantgericht Communiceren’. De feedback was heel positief: alle deelnemers waren zeer enthousiast en ze vonden het een hele geslaagde en leerrijke opleiding.

Marcelle Soons - Mercer Belgium

Klantvriendelijkheid en klantgericht communiceren

Deze opleiding was zeer praktijkgericht en doorspekt met voorbeelden die gegrepen werden uit de dagelijkse werkomgeving van de medewerkers. Dit maakt de opleiding bijzonder boeiend en gevarieerd en onmiddellijk bruikbaar in de praktijk. Zo wordt de ‘sandwichtechniek’ dagelijks gebruikt wanneer een moeilijke boodschap moet gebracht worden.Een echte aanrader voor iedereen die klantgerichte gesprekken voert!

Lieve Tourné - Customer Service Manager Freshmeals

Schrijfworkshop persberichten en sociale media

Ik heb geleerd hoe pers efficiënt te benaderen met een goede boodschap. Daarnaast heb ik ook heel wat ideeën en inspiratie gekregen van de andere deelnemers.

Maud Collée - Communication Officer, Henkel Benelux

Elevator Pitch

Ik wou leren op een professionele manier een boodschap krachtig overbrengen. Oefenen voor de camera was een beetje vreemd maar heeft me aangenaam verrast. Jezelf bezig zien en horen, van daar uit vertrekken om te kijken wat er beter kan.
Ik heb me beter leren kennen door het camerawerk. Het is belangrijk dat je van in het begin een presentatie levendig houdt. Ik ga dit ook en alle andere tips toepassen voor mijn publiek. Ik heb super veel bijgeleerd.

Glen Christiaens - Gewestelijke Maatschappij voor Woningbouw

Stress management

Ik weet dat ik gemakkelijk opgejaagd geraak van bepaalde werk-gerelateerde dingen, dus mijn doel was om wat tip & tricks te vinden om hier een antwoord aan te bieden. Mijn verwachtingen werden goed ingelost. We konden heel veel persoonlijke dingen inbrengen, waarvoor ook telkens een antwoord werd geboden door te trainer. Verder kreeg ik heel veel duidelijke en nuttige tips & tricks aangereikt.

Elke Breels - Mars Belgium

Consultative Selling - Sales training

Ik wou graag mijn Verdere expertise in sales uitbouwen en nieuwe tips & tricks leren om nog actiever te kunnen luisteren naar de klant. We gingen meteen aan de slag met technieken rond attitude, lichaamstaal en hoe te reageren in bepaalde situaties.
Via de rollenspelen van mezelf en de collega's werden heel wat zaken duidelijk. De aanpak was super. Gisteren opleiding gehad, vandaag al een aantal zaken toegepast. En het werkt!

Petra Vandenheede - Leaseplan Belgium

Motiverende functioneringsgesprekken voeren

Ik stond aanvankelijk heel sceptisch tegenover het opzet en werd eigenlijk vanaf het begin meegenomen in een boeiend verhaal en waarbij ik een duidelijk beeld kreeg van wat er uit zo'n functioneringsgesprekken allemaal te halen valt. Door de aanpak werd duidelijk dat je heel wat interessante en bruikbare info kan puren ut zo'n gesprek en ook direct kan toepassen. Ik heb ook geleerd dat een functioneringsgesprek geen momentopname, maar een continue proces zou moeten zijn. Wat mij betreft een zeer geslaagde opleiding.

Iwein Baeyens - UZ Brussel

Managementvaardigheden

In de opleiding managementvaardigheden kreeg ik heel wat hints en tips voor het aansturen en coachen van een team. Ik heb heel veel nuttige informatie gekregen en interessante manieren geleerd om constructief met de verschillende mensen in mijn team om te gaan.

Erika Verleysen - Chili Publish