Onze klanten aan het woord

Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.

Hieronder vindt u de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag met u. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.

BedrijfGevolgde trainingScore
MetamechelenStarten met Leidinggeven87%
VUBTime Management90%
OntoforceTeambuilding82%
ACV-CSCMediatraining - Omgaan met de pers100%
ACV-CSCMediatraining - Omgaan met de pers85%
BizztalentWorkshop communicatie85%
ACV-CSCMediatraining - Omgaan met de pers79%
VUBTime Management80%
VUBTime Management91%
VUBTime Management95%
BizztalentWorkshop communicatie80%
DelhaizePresentatietechnieken: presenteren met impact95%
De KamerMinder stress, meer werkplezier91%
De MeyerElevator Pitch90%
De KamerMinder stress, meer werkplezier90%
De KamerMinder stress, meer werkplezier99%
De KamerMinder stress, meer werkplezier94%
BEUMER Group Benelux BVNieuwe technieken voor Prospecteren en Verkopen op afstand85%
De KamerMinder stress, meer werkplezier80%
DSM KeukensKlantvriendelijkheid en klantgericht communiceren93%

Wat onze klanten zeggen over onze opleidingenReferenties

Communicatievaardigheden

In deze training heb ik geleerd op een constructieve, onderhandelende manier te communiceren en zo meer welwillendheid te krijgen bij de tegenpartij. De cursus heeft mij heel wat inzichten bezorgd die nu al hun vruchten afwerpen. Een zeer boeiende en praktijkgerichte training!

Mathias De Schrijver - IPS Belgium

Lichaamstaal en non-verbale communicatie

Aangezien ik dagelijks afspraken heb met HR-medewerkers, bedrijfsleiders, directeuren, .. is het voor mij belangrijk om snel de non-verbale signalen van je gesprekspartner te herkennen. Doelstelling was hier nuttige tips en herkenningspunten aan te koppelen. Vooral het leren herkennen van non-verbale signalen zal mede door de opleiding een handig instrument zijn die we tijdens onze verkoopgesprekken kunnen gebruiken. Alvast een geslaagde opleiding wat dat betreft!

Frederik Van Langenhove - De Lijn

Stemcoaching en uitspraaktechnieken

Ik was op zoek naar een manier om mijn stem beter te beheersen, vooral in stressvolle situaties. Tijdens de stemcoaching, kreeg ik concrete ademhalingsoefeningen en stemtechnieken aangereikt om bewuster met mijn stem om te gaan.

Vicky Monsieurs - Corporate Training Manager, Liberty Global International

Instagram voor bedrijven

Ik wou graag een beter inzicht krijgen in hoe Instagram precies werkt. Aan het begin van de cursus werd elke deelnemer persoonlijk gevraagd naar de eigen verwachtingen en zo kwamen we al meteen tot de inhoud van de cursus. Heel aangenaam en boeiend. Ik kreeg bovendien zeer concrete tips rond inplannen en betere posts maken. Gewoon top!

Liesbeth Vandepitte - Universiteit Gent

Professioneel LinkedIn gebruiken

Heel leerrijke opleiding met bruikbare tips & tricks, leuk om verschillende site te leren kennen om
LinkedIn optimaal in te zetten om netwerk te verruimen.

Isabel Maertens - Paneltim

Internet Marketing

Doel was voornamelijk om een beter begrip van Online Marketing te krijgen. Hoe kunnen we de
return van die sociale media optimaliseren? Naast social media, welke zijn de andere peilers van
Online Marketing? Hoe bereiken wij onze doelgroepen het best? Op welke manier kunnen wij onze
ranking in Google verhogen?
De opleiding was zeer goed afgestemd op de noden en op de kennis van de deelnemers. De trainer gaf op een duidelijke en toegankelijke manier weer wat het potentieel is van Online Marketing voor
onze organisatie en wat wij kunnen/moeten doen om die mogelijkheden te benutten. De
deelnemers waren heel tevreden met de nieuw verworven inzichten en zijn nu nog meer bereid om
ermee aan de slag te gaan.

Ann Wouters - Business Faculty

Internet Marketing

Voor ons als bedrijf is het belangrijk concrete en praktische informatie te krijgen rond website optimalisatie en het verbeteren van onze resultaten in zoekmoteren zoals Google. Al mijn verwachtingen werden tijdens de cursus internet marketing ingelost, zelfs meer dan dat. Eindelijk een opleiding die ik onmiddellijk in de praktijk kan omzetten.

Gaƫlle Boterdael - PR & Marketing - Electronic Partner Belgium

Schriftelijke verslaggeving

In de cursus heb ik heel veel richtlijnen, tips en tricks gekregen om mijn schriftelijke communicatie (zowel intern als extern) op een professionele manier te behandelen. Ik heb geleerd hoe informatie op een beknopte en heldere manier te formuleren, het positieve in de kijker te zetten en de focus te leggen op de belangrijkste informatie. De workshop was informatief, leerrijk en zeer goed gebracht.

Anita Verschueren - ICL

Elevator Pitch

Ik wou leren op een professionele manier een boodschap krachtig overbrengen. Oefenen voor de camera was een beetje vreemd maar heeft me aangenaam verrast. Jezelf bezig zien en horen, van daar uit vertrekken om te kijken wat er beter kan.
Ik heb me beter leren kennen door het camerawerk. Het is belangrijk dat je van in het begin een presentatie levendig houdt. Ik ga dit ook en alle andere tips toepassen voor mijn publiek. Ik heb super veel bijgeleerd.

Glen Christiaens - Gewestelijke Maatschappij voor Woningbouw