Tevreden klanten

Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.

Hieronder vindt u de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag met u. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.

BedrijfGevolgde trainingScore
CrasCoachend en Empathisch Leidinggeven99%
L'OréalStarten met Leidinggeven92%
L'OréalStarten met Leidinggeven90%
Only HumansCreatief denken & Brainstormen99%
Dezine ServicesInspirerend spreken voor een groep100%
L'OréalStarten met Leidinggeven100%
Van de Velde NVInspirerend spreken voor een groep90%
KME projectsCoachend en Empathisch Leidinggeven92%
nexuzInsights Discovery Persoonlijkheidsprofiel93%
NexuzhealthTeambuilding90%
VUBPresentatietechnieken: presenteren met impact91%
nexuzInsights Discovery Persoonlijkheidsprofiel90%
CRAS WOODSHOPCoachend en Empathisch Leidinggeven91%
AmcorElevator Pitch86%
Only HumansCreatief denken & Brainstormen85%
NexuzhealthTeambuilding80%
nexuzInsights Discovery Persoonlijkheidsprofiel90%
L'OréalStarten met Leidinggeven90%
AmcorElevator Pitch95%
GroupsecoTeambuilding90%

Wat onze klanten zeggen over onze opleidingenReferenties

Krachtige slides maken voor presentaties en webinars

In de cursus kregen we heel wat tips & tricks voor een geslaagde Powerpoint presentatie. Aan de hand van duidelijke do's en don'ts en concrete voorbeelden uit echte presentatie en eigen slides, heb ik geleerd krachtiger presentaties te maken met een heldere structuur. Ook de oefening om te presenteren aan mekaar is bijzonder leerrijk!

Eline Van Hecke - Plantyn

Presentatietechnieken: presenteren met impact

Ik wil je nog heel hartelijk danken voor de inspirerende en toffe (online) opleidingsdag! Ik had een beetje een presentatievrees opgelopen door 2 oefenmomenten die niet zo geslaagd waren, maar doordat er tijdens de opleiding zo’n veilige sfeer was gecreëerd, ging het eigenlijk helemaal prima! We kregen bovendien fijne feedback waar we veel van leerden. De trainer weet alles op een duidelijke en enthousiaste manier over te brengen. Ook de e-learning vond ik erg leerzaam.

Linda Haver - Agentschap Integratie en Inburgering

Motiverende functioneringsgesprekken voeren

Ik stond aanvankelijk heel sceptisch tegenover het opzet en werd eigenlijk vanaf het begin meegenomen in een boeiend verhaal en waarbij ik een duidelijk beeld kreeg van wat er uit zo'n functioneringsgesprekken allemaal te halen valt. Door de aanpak werd duidelijk dat je heel wat interessante en bruikbare info kan puren ut zo'n gesprek en ook direct kan toepassen. Ik heb ook geleerd dat een functioneringsgesprek geen momentopname, maar een continue proces zou moeten zijn. Wat mij betreft een zeer geslaagde opleiding.

Iwein Baeyens - UZ Brussel

Succesvol Prospecteren

Ik wilde vooral mijn schroom overwinnen om te prospecteren per telefoon, structuur te kunnen brengen in een prospectiegesprek en hoe om te gaan met tegenargumenten. Tijdens de training gingen we meteen concreet aan de slag met oefeningen en camerafeedback. Ik leerde gebruik te maken van mijn eigen mentale ingesteldheid, positieve woordkeuze en de doelstelling van het gesprek voor ogen te houden.

Ingrid Robberechts - Joos Consulting

Succesvol onderhandelen

Tijdens deze zeer geslaagde opleiding kon ik de basisbeginselen van onderhandelen onder de knie krijgen alsook kreeg ik een aantal 'kapstokken' aangereikt om gebruik van te maken tijdens onderhandelingen. De tips over lichaamshouding en het aanhouden van rapport tijdens gesprekken, waren uiterst waardevol. Deze verwachtingen werden ingelost en ik kreeg de kans om mijn eigen vaardigheden maar ook zwakheden in te zien tijdens de workshop.

Anthony Poppe - Xirius Advocaten

Coachend en Empathisch Leidinggeven

In de workshop Coachend Leidinggeven kreeg ik concrete tools en technieken aangereikt om op een motiverende manier mensen aan te sturen. De opleiding werd op maat gebracht zodat aan onze vragen een antwoord werd gegeven. Ik he geleerd mensen hun motivatie en reacties te begrijpen vanuit hun waarden. Ik weet nu ook hoe te analyseren, welke aspecten van een competentie er wel of niet goed zitten zodat er meer aandacht aan gegeven kan worden. Het was een zeer goede opleiding en de tijd vloog gewoon voorbij.

Katleen Claesen - Target Recruitment

Managementvaardigheden

Ik wou graag inzichten rond feedback geven, delegeren en management by objectives. Ik kan alleen maar zeggen: uitstekend op alle vlakken. De trainer brengt heel slimme werkkaders aan, die toepasbaar zijn in de dagelijkse bedrijfsomgeving, en besteedt erg veel tijd aan coaching en begeleiding. Met elk stuk van de opleiding kan ik concreet aan de slag, dat is net het sterke ervan.

Peter Verbiest - Bonka Circus

Schriftelijke verslaggeving

In de cursus heb ik heel veel richtlijnen, tips en tricks gekregen om mijn schriftelijke communicatie (zowel intern als extern) op een professionele manier te behandelen. Ik heb geleerd hoe informatie op een beknopte en heldere manier te formuleren, het positieve in de kijker te zetten en de focus te leggen op de belangrijkste informatie. De workshop was informatief, leerrijk en zeer goed gebracht.

Anita Verschueren - ICL

Starten met Leidinggeven

Met deze cursus wou ik vooral mijn eigen visie op leidinggeven verbreden. Ik heb geleerd om te gaan met vaardigheden en wat de impact is van gevoelens bij het communiceren. Ik heb ook concrete tools meegekregen om structureler om te gaan met feedback. Dit traject was echt een hele verrijking.

Rik Wynants - Actos Consulting