Tevreden klanten
Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.
Hieronder vind je de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.
| Datum | Bedrijf | Gevolgde training | Score |
|---|---|---|---|
| 75% | |||
| 91% | |||
| 95% | |||
| 90% | |||
| 86% | |||
| 92% | |||
| 90% | |||
| 90% | |||
| 89% | |||
| 90% |
| 90% |
| 100% |
| 83% |
| 80% |
| 85% |
| 80% |
| 85% |
| 95% |
| 70% |
| 85% |
“Deze opleiding was zeer praktijkgericht en doorspekt met voorbeelden die gegrepen werden uit de dagelijkse werkomgeving van de medewerkers. Dit maakt de opleiding bijzonder boeiend en gevarieerd en onmiddellijk bruikbaar in de praktijk. Zo wordt de ‘sandwichtechniek’ dagelijks gebruikt wanneer een moeilijke boodschap moet gebracht worden.Een echte aanrader voor iedereen die klantgerichte gesprekken voert!”
Deze organisaties vertrouwen op onze expertise






























Waarom professionals kiezen voor Expert Academy
“Zowel de uitleg als de interactie in de groep waren een echte eye opener voor mij. Bovendien waren de rollenspellen ronduit schitterend. Deze opleiding bracht mij tot nieuwe inzichten. Ik heb er heel wat van opgestoken! ”
“Met deze cursus wou ik vooral mijn eigen visie op leidinggeven verbreden. Ik heb geleerd om te gaan met vaardigheden en wat de impact is van gevoelens bij het communiceren. Ik heb ook concrete tools meegekregen om structureler om te gaan met feedback. Dit traject was echt een hele verrijking.”
“Deze zeer inspirerende workshop leerde me hoe positief te communiceren in tijden van verandering en ook hoe communiceren met verschillende profielen binnen een team. We hebben het maximum gehad op de korte tijdspanne, dus kon het niet beter.”
“Onze eerste webinar zit er op! Ik hoorde niets anders dan positieve reacties! En dat hebben we we zeker te danken aan de super goede begeleiding van Expert Academy. Hartelijk dank voor deze zeer nuttige coaching.”
“Ik wou graag meer zelfvertrouwen voor de camera en praktische tips om meer vaardigheid op te bouwen Tijdens de opleiding kreeg ik heel concrete tips, waarmee ik meteen aan de slag kan. De opleiding werd ook op een zeer dynamische manier gebracht, volledig digitaal, maar dat had geen enkel effect op de kwaliteit. Dikke pluim!”
“Ik stond aanvankelijk heel sceptisch tegenover het opzet en werd eigenlijk vanaf het begin meegenomen in een boeiend verhaal en waarbij ik een duidelijk beeld kreeg van wat er uit zo'n functioneringsgesprekken allemaal te halen valt. Door de aanpak werd duidelijk dat je heel wat interessante en bruikbare info kan puren uit zo'n gesprek en dit ook direct kan toepassen. Ik heb geleerd dat een functioneringsgesprek geen momentopname is, maar een continue proces zou moeten zijn. Wat mij betreft een zeer geslaagde opleiding.”
“Alle punten zijn zeer goed behandeld in de cursus Assertief Leidinggeven. Door veel interactie is de cursus echt op de noden en vragen van de cursisten gezet. Het voldeed volledig aan mijn verwachtingen.”
“Binnen het vernieuwde MT van ons bedrijf, wilden we graag inzicht in de persoonlijkheidsprofielen om te zien hoe we optimaal samen kunnen werken en elkaar kunnen versterken. Deze workshop was uitstekend. Er werd helder uiteengezet hoe het profiel van alle individuele MT leden eruit ziet en wat dat betekent voor de samenwerking binnen het team. Het HBDI-model is ook zeer werkbaar om inzicht te krijgen in een betere communicatie en omgang met collega’s, leveranciers en klanten. Een workshop met hoge output!”
“Ik kan meteen aan de slag met verschillende punten uit de opleiding. Het concept 'woke' werd heel duidelijk toegelicht en geduid, waardoor ik het nu beter kan inschatten en toepassen in mijn professionele en persoonlijke omgeving. Daarnaast werden ook een specifieke werksituaties besproken waardoor ik een duidelijker beeld heb over hoe dit in de toekomst aan te pakken. ”







