Tevreden klanten

Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.

Hieronder vind je de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.

85%
100%
85%
90%
100%
99%
100%
100%
95%
80%
90%
75%
78%
94%
100%
100%
80%
92%
100%
90%

0van onze klanten zijn uiterst tevreden over de opleidingen bij Expert Academy
Coachend en Empathisch Leidinggeven

“Ik was op zoek naar een ervaringsgerichte en praktijkgerichte aanpak om coachend leiding te kunnen geven. De training was heel interactief en afgestemd op de deelnemers. Ik ga zeker aan de slag met het sjabloon voor het voeren van een functioneringsgesprek. Voortaan hou ik ook meer rekening met de verhoudingen van woorden en lichaamstaal en impact op de gesprekken die je voert. ”

Stijn HaegemanGO! Centrum

Deze organisaties vertrouwen op onze expertise

Waarom professionals kiezen voor Expert Academy

Internet Marketing

“Al mijn verwachtingen zijn vandaag ingelost. Dankzij de cursus Internet Marketing zal ik kunnen experimenteren met een aantal tools, kan ik de statistieken van onze website beter opvolgen en zal ik in staat zijn om een betere strategie rond e-mail marketing op te starten. Trainer Lieven Buyse bracht zijn workshop met kennis van zaken, was interactief en slaagde er in om alle onderwerpen toe te passen op de realiteit van de deelnemers.”

Karen Boers - Marketing & Communications Manager - IBBT

Karen BoersMarketing & Communications Manager - IBBT

Productief met Outlook

“De verwachtingen werden allemaal ingelost; de trainer legde de materie zeer duidelijk uit en liet ons zelf ook proberen. Als we ergens vast zaten, kwam de trainer langs om het nog even apart uit te leggen. Ik heb heel veel geleerd en pas het geleerde dagelijks toe: taken inplannen, efficiënter meetings schedulen en de handige shortcuts om sneller te werken. Het was een topopleiding!”

Silke Devreker - Belgian Train

Silke DevrekerBelgian Train

Succesvol Prospecteren

“Ik wilde vooral mijn schroom overwinnen om te prospecteren per telefoon, structuur te kunnen brengen in een prospectiegesprek en hoe om te gaan met tegenargumenten. Tijdens de training gingen we meteen concreet aan de slag met oefeningen en camerafeedback. Ik leerde gebruik te maken van mijn eigen mentale ingesteldheid, positieve woordkeuze en de doelstelling van het gesprek voor ogen te houden.”

Ingrid Robberechts - Joos Consulting

Ingrid RobberechtsJoos Consulting

Overtuigend Communiceren

“De trainer was heel goed voorbereid (er was vooraf een online intake met onze vragen en verwachtingen), had duidelijk veel ervaring en was echt empathisch. Ze slaagde er in onze communicatieproblemen supersnel te identificeren en stelde ons concrete oplossingen voor. Ik was echt super verbaasd en tevreden van de output van deze training. Top!”

Andrea Ariani - BASF

Andrea ArianiBASF

Internet Marketing

“Ik wou graag meer inzicht verwerven in SEO en het selecteren van de juiste keywords. Tijdens de cursus werd het belang van de juiste metadata duidelijk uitgelegd. Ik kan nu meteen aan de slag met het optimaliseren van Google Adwords en het aanpassen van de metadata van de website.”

Vanessa Tassenoy - Sales & Communication Officer - Belga News Agency

Vanessa TassenoySales & Communication Officer - Belga News Agency

HBDI-Denkvoorkeurprofiel

“Ik wou graag inzichten krijgen in de denkwijze van onze team en zo de samenwerking verbeteren. Er was een mooi balans tussen theorie, praktijkvoorbeelden en oefeningen. Elk HDBI profiel werd gedetailleerd besproken waardoor wij nu een beter beeld hebben van onze communicatie, verwachtingen en informatieverwerking. Het resultaat is dat we meer begrip tonen voor elkaar. We willen zeker nog een vervolgtraining!”

Natalia Kouzina - Valeron

Natalia KouzinaValeron

Efficiënt en productief vergaderen

“De cursus heeft ons geholpen om efficiënter te vergaderen met het team en om sneller tot beslissingen te komen waarbij ieders mening gehoord wordt. We kregen leuke en interessante tips rond de verschillende stijlen om te vergaderen en het letten op details tijdens een vergadering. Een boeiende training die gerust nog langer had mogen duren.”

Reinhilde CortvrientScholengroep Limburg Noord

Outside the box denken via improvisatie

“Ik heb veel geleerd tijdens deze sessie en het was bovendien nog fun ook. Ik haalde er voor mezelf dingen uit waarvan ik nu weet dat ik eraan moet werken. Deze workshop is een uitnodiging om je grenzen te verleggen. Het is echt out of the box!”

Hilde De Meersman - Bond Moyson

Hilde De MeersmanBond Moyson

Klantvriendelijkheid en klantgericht communiceren

“Ik wil Expert Academy hartelijk bedanken voor de training Klantgericht Communiceren. De feedback was heel positief: alle deelnemers waren zeer enthousiast en ze vonden het een hele geslaagde en leerrijke opleiding.”

Marcelle Soons - Mercer Belgium

Marcelle SoonsMercer Belgium