Social selling

Hoe klanten aantrekken via sociale media? Het uitgangspunt van een social selling strategie is dat salesteams meer business creëren via hun eigen netwerk. LinkedIn is hiervoor het meest geschikte sociale media platform. De doelstelling van social selling is via het delen van berichten op sociale media het vertrouwen van nieuwe klanten of prospecten te winnen. Zo effen je het pad naar jouw product of dienst.

Lees hier tips en artikels rond social selling

    linkedinfeatured.jpg

    Hoe je LinkedIn profiel nog sterker maken: Featured Content

    over Linkedin

    Wil je echt een sterke indruk maken met je LinkedIn profiel? Er voor zorgen dat je op een positieve manier in het oog springt? Hier is een game-changer om je unieke...

    Lees meer

    employeeadvocacy.jpg

    Employee Advocacy: je medewerker als ambassadeur

    over Linkedin, Employee Advocacy

    De werknemers van je bedrijf behoren tot de krachtigste ambassadeurs voor jouw bedrijf of organisatie. Zeker op sociale media zoals LinkedIn.  Studies tonen aan dat...

    Lees meer

    linked.jpg

    Social selling via LinkedIn nog steeds onderbenut door bedrijven

    over social media, Linkedin, sociale netwerken, social selling

    Bedrijven en organisaties zien steeds meer het belang van online profilering, onder meer via sociale media. Toch laten ze nog veel kansen liggen. Dit blijkt uit een...

    Lees meer

    linkedin_business.jpg

    Hoe krijg je meer interactie op je Linkedin bedrijfsprofiel?

    over social media, Linkedin, sociale netwerken, social selling

    LinkedIn is het grootste sociale netwerk voor actieve professionals. Naast je persoonlijk profiel is het uiteraard ook interessant om een Linkedin bedrijfspagina aan te maken....

    Lees meer