Jerko Bozikovic
Over de trainer
Jerko Bozikovic is een expert op het gebied van assertiviteit, emotionele intelligentie, bewustwording, change, mindset en communicatievaardigheden. Hij studeerde communicatietechnieken, Master practioner in NLP, transpersoonlijke coaching en counseling, psycho-energetica, spriitual psychology en is een geboren spreker, trainer en coach die wereldwijd seminaries geeft over professionele groei, mindset en ontwikkeling.
Hij traint fulltime bedrijven in Assertiviteit, Bodylanguage, Communicatievaardigheden, Sales technieken, Conflicthantering, Emotionele intelligentie, Change Management, Onderhandelingstechnieken,Presentatietechnieken, Spreken in het openbaar, Stress en Time management, Train the trainer, Interculturele Communicatie, Managementvaardigheden en vele andere onderwerpen.
Jerko Bozikovic is perfect drietalig Nederlands, Frans en Engels.
Enkele referenties:
Alberdingk Thijm Scholen, Afas, Ahlers, Alfa Romeo, Allen & Overy, Amgen, Aquilae, Astra Zeneca, BASF, BDO, BMW, BNP Paribas Fortis, Bang & Olufsen, Basket Groot Leuven, Bayer Crop Science, Bekaert, Belgacom, Belgian Shell, Besins, Bics, Boerenbond, Boston Consulting Group, Bridgestone, Brinks, Bristol-Myers Squibb (BMS), C&A, CEER, Callebaut, Canguru, Carrefour, Cheops, Coloplast, Concentra, Constructiv, Corymer, DHL, De Lijn, De Post, Delhaize, Dexia, Docbyte, E5 mode, Eli Lilly, Empet, Engie, Etex, Faros, Federaal Kenniscentrum voor de Gezondheidszorg (KCE), Fiat, Fitrama, Forax, Fresenius Kabi, Heinz, Horeca Vorming, Illy, iMinds, ING, IO Digital, Jan De Nul, Johnson & Johnson, KPN, Kanaaltwee, Komatsu, Kone, Kras, L'Oreal, Lidl, Lukoil, Makro, Mars, Masterfoods, Match, Mc Bride, Merck, Michelin Benelux, Mundipharma, Mylene, NMBS, NVISO, NXP, Neth-ER, Novartis, Opera Ballet Vlaanderen, Orbid, Passage Fitness First, Plantyn, Proximus, Quick, Renault, Renotec, Roche, STMicroelectronics, Schneider Electric, Seca, Securex, Siemens, Snecma, Snecma Services Brussels / Safran, Solcur, Studio 100, Switch, Telindus, Texaco, Tomra, Tony Mertens, TotalFina, Touring Wegenhulp, Toyota, Tènce interim, UPS, UZ Gent, VIB, VIK, Van Gansewinkel, Vandenborre, Velux, Vlaams Ministerie van Onderwijs en Vorming, Volvo, Volvo Parts, Yuki.
Referenties
“Ikzelf en het Snecma Services team in Brussel waren waren zeer tevreden over de training interculturele communicatie. De cursus was interactief gebracht en zeer inspirerend. De workshop oversteeg de do's en don'ts en bood een helder inzicht in de kracht van communicatie. Ik ben er van overtuigd dat we onze samenwerking en service dankzij deze training nu verder kunnen optimaliseren.”

Wim Collaer Snecma Services
“Ik weet dat ik gemakkelijk opgejaagd geraak van bepaalde werk-gerelateerde dingen, dus mijn doel was om wat tip & tricks te vinden om hier een antwoord aan te bieden. Mijn verwachtingen werden goed ingelost. We konden heel veel persoonlijke dingen inbrengen, waarvoor ook telkens een antwoord werd geboden door te trainer. Verder kreeg ik heel veel duidelijke en nuttige tips & tricks aangereikt.”

Elke Breels Mars Belgium
“Mag ik eerlijk zijn? Ik stond heel sceptisch tegenover de cursus 'Assertief en Zelfverzekerd Communiceren'. Ze was mij overvloedig aangeraden door mijn collega's. Op het einde van de dag was ik heel aangenaam verrast. Door de verschillende situatiespelletjes, werden de meeste voorbeelden soms 'akelig' herkenbaar. Ik ga zeker de DESC-methode gebruiken. En in mijn communicatie ga ik daarnaast proberen meer stiltes in te bouwen.”
Suzy NouwenRode Kruis Vlaanderen
“Ik wou graag tips en tricks ontvangen om beter te 'delegeren' alsook enkele communicatie technieken te verfijnen. Mijn verwachtingen werden ingelost met goede voorbeelden die in een aangename en realistische context werden aangeboden. Ik kan meteen aan de slag met de VAK-tips en diverse technieken rond feedback geven. ”

Carl StroykensEandis
“Ik heb me ingeschreven voor de cursus Assertiviteit om beter te leren communiceren in moeilijke situaties zonder dicht te klappen. Ik werd me bewust van het feit dat er keuzes kunnen gemaakt worden, te allen tijde. Vooral het DESC-model was een echte openbaring voor mij. De trainer was zeer gedreven en bracht zijn inzichten op een enthousiasmerende manier over.”

Karen Derynck McDonald’s Belgium
“Ik wou graag beter leren grenzen stellen in conversaties, zonder agressief of arrogant over te komen en zo nog beter functioneren in mijn rol als buffer tussen teamleden. Mijn verwachtingen werden tijdens deze interactieve workshop volledig ingelost. Dankzij de DESC-methode leerde ik een techniek om emoties los te koppelen van mededelingen en het onderscheid te maken tussen gedrag en karakter. De interactie met de groep en de vlotte aanpak zorgden bovendien voor een zeer aangename opleidingservaring, ondanks de verschillende karakters in ons team.”
Nele DekeyzerInnovation Manager, Creax
“Heb net deelgenomen aan de training Assertief Communiceren en mijn verwachtingen werden volledig ingelost. Het is zeker een aanrader voor eenieder die wil werken aan zijn assertiviteit in de dagdagelijkse communicatie. Dankzij praktische tips en gevatte analyses voel je de verbeterpunten goed aan. De trainer slaagt er in je op een positieve en opbouwende manier een spiegel voor te houden en daarnaast demonstreert hij zelf hoe je een aantal technieken kan toepassen om je assertiever op te stellen in diverse situaties.”

Patrick VerseeSales Manager Belux, Gerflor Benelux
“Ik had eerder een standaard managementtraining verwacht, om de belangrijkste punten die ik tijdens mijn carrière heb geleerd op te frissen. Het ging veel verder dan enkel opfrissen. De trainer weet echt zijn passie voor mensen over te brengen op de groep. Ik ben ervan overtuigd dat iedereen na deze training enorm gemotiveerd was. Deze training was meer dan nuttig, het was echt inspirerend.”

Gertjan HesiusNeovia Logistics
“De trainer leerde me het onderscheid maken tussen wat dringend en echt belangrijk is. De training was interactief en zeer duidelijk en leerde me een betere tijdsplanning opstellen.”

Marc DecloedtService Manager, Synergics