Lieven Buyse

Over de trainer

Lieven Buyse studeerde bedrijfscommunicatie en vervolmaakte die studies met een Master in Marketing aan de Vlerick School voor Management en een Master NLP. Zijn passies zijn internet marketing, klantgerichtheid en resultaatgerichte communicatie. Hij leerde de knepen van het marketingvak zowel in de retail als in de dienstensector en bouwde zijn expertise in communicatie verder uit als zaakvoerder en trainer bij Expert Academy. 

Lieven geeft training en coaching rond volgende onderwerpen: Communicatievaardigheden en Assertiviteit, Feedback Geven en Ontvangen, Klantgericht Telefoneren en Communiceren, Omgaan met moeilijke klanten, Verbindende Communicatie en Conflicthantering, Spreken voor een Groep, Elevator Pitch, Sociale Media, Videomarketing, Internet Marketing, Professioneel LinkedIn Gebruiken, Instagram for business…

Enkele referenties:

ACV Voeding en Diensten, AZ Oudenaarde, Abbott, Actemium, Acumen, Agfa Gevaert, Alberdingk Thijm Scholen, Allianz, Alternio, Arcor, Astrasweets, BMW, BNP Paribas Fortis, BRP, Brics, Camco, Caviar TV, Challenge Aviation, Confederatie Bouw, Copaco, Creditsafe, Cultuurdienst Brugge, DGZ Vlaanderen, DSM Keukens, Dachser, De Ark, Dentco, Depraets, Desmet, Deutsche Bank, Digestive Cancers, Durabrik, Emino, Enercon, Energyville, Eternit, Exellys, Feops, Feromac, Festo, Hillewaere, Huisartsenwachtpost Midden-Holland, IO Digital, International School Breda, Jan De Nul, KBC-bank, Kinderopvang in je buurt, Krinkels, Kuehne & Nagel, L'Oréal, La Lorraine Bakery Group, Laverhof, Let's Talk Science, Lidl, Livios, Lloyd’s Register, McBride, Melexis, Mercedes-Benz, Movilitas, Neovia Logistics, Neuhaus, Novartis, Nucleus, Nuscience, Oleon, Opnieuw & Co, Organi, Paneltim, Plastic Omnium, Politie Genk, Prosafco, Provincie Limburg, Provincie Oost-Vlaanderen, Randstadt, Recticel, Renotec, Samsonite Europe, Saver, Scholengroep Albertdingk Tijm, Schreder, Simovision, Sogeti, St Jude Medical, Stad Antwerpen, Stad Sint-Niklaas, Steelbel, Tae, ThyssenKrupp, Toyota, Typografics, Unizo, Unizo Brussel, Vlaams Parlement, VUB, Van de Velde, Vente Exclusive, Vetoquinol, Vivisol, Vlaams Parlement, Volvo, Winewise, Xilinx, Xylos, Zavo

Referenties

“Mijn voornaamste verwachting was om een goed inzicht te krijgen in de principes van een goed, zakelijk telefoongesprek. Dit werd ingelost zowel via een theoretische insteek als via praktische rollenspelen met videofeedback. Ik heb interessante technieken geleerd zoals het LEO-model en het positief formuleren van je boodschap. Alle aspecten zijn aan bod gekomen, voor mij kon deze cursus niet beter zijn.”

Daniël De RudderVivium Group

“Doel was voornamelijk om een beter begrip van Online Marketing te krijgen. Hoe kunnen we de return van die sociale media optimaliseren? Naast social media, welke zijn de andere peilers van Online Marketing? Hoe bereiken wij onze doelgroepen het best? Op welke manier kunnen wij onze ranking in Google verhogen? De opleiding was zeer goed afgestemd op de noden en op de kennis van de deelnemers. De trainer gaf op een duidelijke en toegankelijke manier weer wat het potentieel is van Online Marketing voor onze organisatie en wat wij kunnen/moeten doen om die mogelijkheden te benutten. De deelnemers waren heel tevreden met de nieuw verworven inzichten en zijn nu nog meer bereid om ermee aan de slag te gaan. ”

Ann WoutersBusiness Faculty

“De LinkedIn training voldeed volledig aan de verwachtingen. Ik kreeg heel veel makkelijke en bruikbare tips, tricks en inzichten!”

Inge Huylebroeck - PUUR

Inge HuylebroeckPUUR

“Onze eerste webinar zit er op! Ik hoorde niets anders dan positieve reacties! En dat hebben we we zeker te danken aan de super goede begeleiding van Expert Academy. Hartelijk dank voor deze zeer nuttige coaching.”

Katrien Criel - POM West-Vlaanderen

Katrien CrielPOM West-Vlaanderen

“Omdat ik toch wel regelmatig te maken heb met emotionele gesprekken was het voor mij interessant om te leren hoe je zo een gesprek makkelijker tot een goed einde brengt. Ik vond het een zeer nuttige opleiding. Al mijn verwachtingen werden ingelost met zeer goede tips om mee aan de slag te gaan. Voor mij was deze opleiding zeer nuttig en zeer goed gegeven. De trainer sprak op een rustige, duidelijke manier en vooral hij had iedereen mee.”

Marion DeclercqAgentschap voor Onderwijsdiensten

“Ik wou graag mijn communicatie naar klanten verbeteren. De opleiding was echt top! Ik kan met alle punten aan de slag.”

Axel Driege - Orbid

Axel DriegeOrbid

“Wij hebben de LinkedIn training gevolgd en hebben daar heel veel aan gehad. Het hele team is enthousiast om meer in te zetten op LinkedIn en we zijn een campagne gestart om onze volgers te verhogen. De training werkte dus inspirerend!”

Farida Barkat - OIP

Farida BarkatOIP

“De verwachtingen zijn overtroffen door de praktische aanpak en talloze tips & tricks. Ik dacht al heel veel van LinkedIn te weten maar toch heb ik tijdens de opleiding heel wat nieuwe en handige features bijgeleerd.”

Iris Arens - Livios

Iris ArensLivios

“Heel leerrijke opleiding met bruikbare tips & tricks, leuk om verschillende site te leren kennen om LinkedIn optimaal in te zetten om netwerk te verruimen.”

Isabel MaertensPaneltim

“Ik wou concrete & onmiddellijk toepasbare vaardigheden leren rond assertief communiceren. Bedankt voor de leerrijke en aangename opleiding! Het is normaal om na verloop van tijd enkele belangrijke concepten of informatie te vergeten na een training. Het zou tof zijn om door jullie na een bepaalde periode opnieuw getriggerd te worden om zaken (opnieuw) toe te passen of te reviseren. ”

Matthieu Covemaeker - IO Digital

Matthieu CovemaekerIO Digital

“Het was een heel inspirerende opleiding waarbij we heel wat goeie tips hebben gekregen hoe we moeilijke telefoongesprekken kunnen aangaan. Zowel theoretisch en nadien ook in de praktijk konden we oefenen met cases uit onze eigen ervaringen. De lesgever kon die heel goed inschatten en perfect nabootsen. Ik vond het een van de beste opleidingen die ik ooit heb gekregen!”

Hans JaquesDGZ

“Ik wou graag een beter inzicht krijgen in hoe Instagram precies werkt. Aan het begin van de cursus werd elke deelnemer persoonlijk gevraagd naar de eigen verwachtingen en zo kwamen we al meteen tot de inhoud van de cursus. Heel aangenaam en boeiend. Ik kreeg bovendien zeer concrete tips rond inplannen en betere posts maken. Gewoon top!”

Liesbeth Vandepitte - Universiteit Gent

Liesbeth VandepitteUniversiteit Gent

“Ik vond het een heel duidelijke en interessante opleiding en we kregen enorm veel tips en tools aangereikt om ook in moeilijke omstandigheden toch professioneel een klantencontact te kunnen afwerken. De desk-methode en de LEO-techniek zijn twee tools die ik zeker ga toepassen!”

Hans JaquesDGZ

“Voor ons als bedrijf is het belangrijk concrete en praktische informatie te krijgen rond website optimalisatie en het verbeteren van onze resultaten in zoekmoteren zoals Google. Al mijn verwachtingen werden tijdens de cursus internet marketing ingelost, zelfs meer dan dat. Eindelijk een opleiding die ik onmiddellijk in de praktijk kan omzetten. ”

Gaëlle Boterdael - PR & Marketing - Electronic Partner Belgium

Gaëlle BoterdaelPR & Marketing - Electronic Partner Belgium